آباژور زمینی و لامپ رومیزی در دکوراسیون منزل

دنياي که در حال حاضر در آن زندگي مي کنم دنياي نور و وسايل دکوري زيبا و شگفت انگيز است. مدل هاي جديد آباژور زميني هم از عناصر اصلي صنعت نور و نورپردازي هستند. طبيعتا نمونه هاي بسيار زيادي از چراغ ها و لامپ هاي زميني مناسب دکوراسيون منزل نيز در اين صنعت طراحي، ساخته و توليد مي شوند که در اين مطلب قصد داريم به معرفي نمونه هايي زيبا بپردازيم که به راحتي مي توانيد از انها در دکوراسيون داخلي منزل خود استفاده کنيد. الويت هاي ابتدايي جهت خريد يک لامپ آباژوري زيبا براي منزل خود را بايد براساس سبک و مدل دکوراسيون داخلي خود تعيين کنيد. همچنين بايد هدفي که از خريد يک لامپ زميني داريد را مشخص کنيد.

در مطلب پيشين پست هاي مرتبط با سيستم روشنايي و چراغ ها سقفي، روميزي و ديواري منتشر کرديم و در اين مطلب ديگر نوبت آن رسيده بود که به معرفي تعدادي از زيباترين مدل هاي آپاژورها و لامپ هاي زميني برويم که مي توانند به تنهايي دکوراسيون يک منزل را متحول کنند و آنرا به سطح بالاتري از طراحي و کلاس ببرند. البته تمامي مدل هايي که در اين مطلب مشاهده خواهيد کرد کاملا دست ساز بوده و توسط افرادي هنرمند و خلاق خلق شده اند. همين دست ساز بودن اين لامپ ها ارزش هنري آنها را بالاتر برده بطوريکه با قرار گيري در هر اتاقي مي توانند تاثير بسيار زيادي بروي جلوه نهايي دکوراسيون آن مکان بگذارند.
از لامپ هاي زميني استفاده هاي زيادي مي شود کرد. مي توان از آنها براي روشن کردن کل يک محيط استفاده کرد يا صرفا بعنوان يک چراغ مطالعه هنگام خواندن کتاب از آنها بهره برد. اما بالاتر از همه اينها مهم ترين چيز بدون شک آن حس گرم و شخصيتي است که اينگونه چراغ ها به فضاي اتاق مي دهند و آنرا خواستني تر از هميشه جلوه مي دهد.
منبع: اتاق