آلمانی را میتوان به سادگی آموخت و تدریس کرد

آناستازيا سميونوا ازکشور قزاقستان، مدرس زبان آلماني براي خارجي ها وعضو هيت علمي بخش زبان آلماني با ابعاد فرهنگي دانشگاه گوتينگن، بر روي روش هاي بهتر براي تدريس زبان آلماني براي خارجي ها تحقيق ميکند. به عنوان همکار بخش زبان آلمني با ابعاد فرهنگي، مشترکات فرهنگي و بين المللي از جمله تحقيقات او دراين زمينه هستند.

يادگيري زبان با ابعاد فرهنگي
آناستازيا سميونوواآلماني را روشن، و از نظر دستوري کاملا صحيح صحبت ميکند. ولي لحجه کمرنگي که او در صحبت کردن دارد روشن ميسازد که آلماني زبان مادري او نيست. زبان الماني حرفه او ست. اين آلماني شناس قزاقستاني مدرس زبان آلماني براي خارجي ها وعضو هيت علمي بخش زبان آلمني با ابعاد فرهنگي دانشگاه گوتينگن است. اين بخش از سال ????دردانشگاه گوتينگن تاسيس شده است و به بخش مرکزي زبانشناسي آلماني اين دانشگاه تعلق دارد.
او به اسرار و رموز زبان آلماني آشنايي کامل دارد و بهترين نمونه براي متقاضيان دانشجويي است که خود را براي امتحان ورودي به دانشگاه آماده مي کنند.

قوانين روشن
آناستازيا سميونووا اين پيش قضاوت را که زبان آلماني زباني دشوار است را رد مي کند؛ او مي گويد:«زبان الماني زبان دشواري نيست.« زبان آلماني زبان روشني است و قوانين منطقي دارد که ميتوان آن ها را فهميد و آن را آموخت. آناستازيا سميونووا که ?? سال دارد زبان آلماني را در مدرسه در شهر ريدرکه آن زمان لنينوگورسک نام داشت، آموخت، سپس به تحصيل آلماني شناسي، انگليسي شناسي و علم ترجمه پرداخت که ? سال آن را در قزاقستان و باقي آن را در دانشگاه کاسل به اتمام رساند. وي در روسيه مشغول به تدريس شد وپس از چندين سال زندگي و کار در شهرهاي مختلف آلمان امروز به مدت ?? سال است که به تدريس و تحقيق در دانشگاه قديمي گوتينگن مشغول است.