ابزارهای SEO چیست؟

در اينجا مي خواهيم درباره ابزارهاي SEO يا بهينه سازي براي موتورهاي جستجو صحبت کنيم و تعدادي از آنها را معرفي کنيم.
? Keyword Suggestion پيشنهاد دهنده کلمات کليدي:
همانطور که در بالا گفتيم کلمات کليدي در جذب موتورهاي جستجو نقش به سزايي دارند. شما مي توانيد با استفاده از Keyword Suggestion کلمات کليدي بهتر و جذاب تري را انتخاب کنيد.
? Google Rank Checkerچک کننده امتياز شما در گوگل:
موتور جستجوي گوگل با محاسباتي خاص و دقيق به وب سايت ها امتياز مي دهيد، هر چه امتياز سايت شما در گوگل بالاتر باشد ارزش سايت شما بالاتر است. معمولا چک کردن اين امتياز آسان نيست اما اين ابزار در بيشتر سايت هاي مرتبط باTools SEO کار شما را آسان کرده و شما مي توانيد به راحتي امتياز خود را در گوگل چک کنيد.
? Link Popularity محبوبيت لينک:
محبوييت لينک به شما نشان مي دهيد که در موتورهاي جستجوي مختلف وقتي شما را جستجو مي کنند چه تعداد نتيجه ظاهر مي شود و جديدن از اين ابزار براي مقايسه کردن بين چند وب سايت استفاده مي شود.
? Search Engine Position وضعيت سايت شما در موتورهاي جستجو:
اين ابزار هم تعداد نتايج جستجوي سايت شما را در موتورهاي جستجوي بزرگ نمايش مي دهد. در کل Web Site Optimization Tools يا ابزارهاي بهينه سازي وب سايت که انواع مختلف و متنوعي دارند. البته يکي از خدماتي که بيتا سافت ارائه مي دهد خدمات SEO مي باشد که وب سايتهايي که توسط اين شرکت طراحي و پياده سازي شده اند داراي بهترين رتبه در موتورهاي جستجوي بزرگ مي باشند.