اتاق کودک و سرویس خواب

نوزاد در روزهاي نخست زندگي‌اش بيشترين زمان را در اتاق خواب و روي تختخواب مي‌گذراند، ساعاتي هم که در اتاق خواب نباشد يا روي کريير خوابيده يا در گهواره دست و پا مي‌زند. انتخاب سرويس خواب استاندارد و راحت يکي از کارهايي است که اگر کمي بيشتر از وقتمان را گرفت ارزشش را دارد. تختي که نوزاد در آن خوابانده مي‌شود بايد طوري باشد که به ستون فقرات و کمر او صدمه نزند. کودک که نمي‌داند تختش خوب است يا نه، اين وظيفه ماست که در انتخابمان دقت کنيم.

سرويس خواب نوزاد «آپادانا»
صنايع چوبي آپادانا فعاليت خود را از سال ???? با توليد مبلمان اداري و خانگي آغاز کرد و پس از آن با توسعه فعاليت‌هاي خود و با استفاده از بهترين طرح‌ها و تکنولوژري روز، توليد مبلمان اتاق کودک و نوجوان را نيز آغاز کرد. بخش سرويس خواب سيسموني نوزاد خود را مي‌توانيد با مراجعه به يکي از فروشگاه‌هاي مبلمان اتاق کودک و نوجوان آپادانا تهيه کنيد. کارخانه آپادانا در کرج،‌ جاده ماهدشت، روبروي سه‌راهي پدم، خيابان جنب باربري معين‌سير، اولين خيابان سمت راست کوچه آپادانا واقع است و سراسر کشور نمايندگي دارد.

سرويس خواب نوزاد «بالسا»
فعاليت خود را از سال ???? به طور اختصاصي با توليد مبلمان اتاق کودک و نوجوان آغاز کرد و روز به روز براي ساخت و توليد بهتر و کيفيت برتر تلاش کرده است. بالسا بيش از ?? سال است که با ساخت و ترکيب هنر و تکنولوژي سعي دارد فرهنگ صحيح دکوراسيون را هر چه بيشتر پروش دهد. اين شرکت توليدي ?? فروشگاه دارد که يکي از آنها در پاسداران، نبش بوستان پنجم قرار دارد.

سرويس خواب نوزاد «آويد»
آويد هم يکي از شرکت‌هاي توليد‌کننده مبلمان است که بخشي از توليداتش را به سرويس‌خواب نوزاد و سيسموني اختصاص داده است. آويد سعي دارد تا با رعايت استانداردهاي بين‌المللي و طراحي‌هاي متناسب با اتاق نوزاد، به محيط زندگي هويت بخشد. فضايي زيبا را براي نوزاد فراهم کند. فروشگاه مرکزي آويد در خيابان ولي‌عصر بالاتر از پارک‌وي، جنب بانک آينده، ‌پلاک???? واحد? قرار دارد.

سرويس خواب نوزاد «کپل‌پا»
کپل‌پا ? سال است که نمايندگي انحصاري محصولات کاپلونياي ترکيه در ايران را دارد. از دکوراسيون اتاق کودک و نوجوان گرفته تا سرويس‌خواب نوزاد در فروشگاه‌هاي کپل‌پا ارايه مي‌شود که همگي گواهينامه‌هاي مديريت کيفيت و iso ???? را دارند. تجهيزات اتاق خواب کپل‌پا شامل پوستر و کاغذ ديواري و بردر، لوستر و آباژور اتاق، فرش‌هاي فانتزي، سرويس لحاف تخت، تشک، تور تخت و انواع ساعت ديواري را مي‌توانيد از فروشگاه کپل‌پا در يافت‌آباد، بازار مبل شماره?، طبقه? تهيه کنيد.

سرويس خواب نوزاد «چيلک»
فارست‌مبل در کنار محصولات خانگي خود مانند سرويس نهارخوري و مبلمان، سرويس‌‌خواب نوزاد را هم از کشور ترکيه وارد مي‌کند. چيلک به ايمني، استاندارد و طراحي سرويس‌خواب نوزاد اهميت مي‌دهد و با استفاده از تکنولوژي پيشرفته و مواد تائيد شده از سوي استاندارد اتحاديه اروپا محصولات مناسبي را براي نوزادان توليد مي‌کند. فروشگاه‌هاي مختلفي محصولات چيلک را ارايه مي‌کنند که يکي از آنها به نام اتاق چيلک در خيابان شريعتي، پايين‌تر از خيابان پل رومي، قرار دارد.
منبع: ني ني بان