از بین بردن 10 نوع لکه سخت با مایع ظرفشویی

از بین بردن لکه ها بعضی اوقات به دلیل نوع لکه کمی مشکل می شوند و با محلول های مختلف هم از بین نمی روند. جالب است بدانید که مایع ظرفشویی که از آن تنها برای شستشوی ظروف استفاده می کنید یک لکه بر است.

از بین بردن لکه ها بعضی اوقات به دلیل نوع لکه کمی مشکل می شوند و با محلول های مختلف هم از بین نمی روند. جالب است بدانید که مایع ظرفشویی که از آن تنها برای شستشوی ظروف استفاده می کنید یک لکه بر است.مایع ظرفشویی بسیار بیشتر از تنها تمیز کردن ظروف چرب کمک می کند.
چگونه لکه های چرب روی لباس را پاک کنید
آیا روی پیراهن خود لکه ی سس سالاد دارید؟ کمی مایع ظرفشوییی را روی لکه بمالید و آب بکشید (این روش برای از بین بردن لکه های دور یقه نیز بسیار موثر است). مایع ظرفشوییی برای پاک کردن لکه ی اکثر پارچه ها (حتی پشم قابل شستشو و ابریشم که ممکن است با ماده ی لباس شویی دارای آنزیمهای ضد لک آسیب ببینند) به اندازه ی کافی ملایم است.

,مایع ظرفشویی , از بین بردن لکه لباس , از بین بردن لکه های روی فرش ,نکات خانه داری مفید
با مایع ظرفشویی کف زمین را به خوبی پاک کنید
برای تبدیل یک سطل آب گرم به یک پاک کننده ی مفید کف زمین، تنها دو قاشق غذاخوری مایع ظرفشوییی به آن اضافه کنید. از این محلول روی سطوح وینیل یا کاشی استفاده کنید، اما برای تمیز کردن سطوح ساخته شده از چوب سخت از استفاده از این محلول خودداری کنید (آب می تواند باعث تاب برداشتن تخته ها شود)

میز و صندلی پاسیو را تمیز کنید
یک قطره مایع ظرفشویی به یک کاسه آب گرم اضافه کنید و از آن برای تمیز کردن میز و صندلی بیرون از خانه استفاده کنید. سپس با استفاده از شلنگ باغچه آن ها را آب بکشید.

با مایع ظرفشویی جواهرات خود را جلا دهید
افزودن کمی مایع ظرفشوییی با آب معدنی گازدار، روشی سریع برای تمیز کردن زیورآلات است. کف ایجادشده آزاد کردن کثیفی ها را تسهیل کرده و کمک می کند که مایع ظرفشوییی وارد شکاف های کوچک شود. آب معدنی گازدار و مایع ظرفشوییی را در یک کاسه مخلوط کنید، زیورآلات را به مدت پنج دقیقه در آن خیس کنید و سپس آن را در کف تکان دهید. از یک مسواک نرم برای سابیدن و شستن هر چرک سرسختی استفاده کنید.

شانه ها و برس ها را تمیز کنید
با استفاده از محلول کف دار چند قطره مایع ظرفشوییی مخلوط در آب گرم، با تجمع محصولات آرایشی- بهداشتی و موی چرب در برس ها و شانه ها مبارزه کنید.

لباس های قابل شستشو با دست را بشویید
زمان ناچاری می توانید یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی را به جای ماده ی شوینده ای که برای شست وشوی لباس های ظریف با دست از آن استفاده می کنید، به کار گیرید.

مگس های میوه را به دام انداخته و از بین ببرید
سه قطره مایع ظرفشوییی را به یک کاسه سرکه (که مگس های کوچک مزاحم را جذب می کند) اضافه کنید. مایع ظرفشوییی کشش سطحی را کاهش داده و در نتیجه پشه ها فرورفته و غرق می شوند.