اهداف شرکت در نمایشگاه

از اهداف شرکت در نمایشگاه می توان به طور خلاصه به موارد ذیل اشاره کرد:
1-آشنا شدن و تبادل تجربیات با دیگر صاحبان صنایع،شرکتها و تولید کنندگان مختلف کالاها و ارایه دهندگان خدمات در یک مکان مناسب و زمان کوتاه.
2-تهیه وتنظیم فهرستی از مشتریان و خریداران بالقوه.
3-ارتباط نزدیک با بازدید کنندگان و امکان مذاکره مستقیم با آنها.
4-آشنایی با آخرین دستاوردها و فن اوریهای ارائه شده از سوی شرکتهای دیگر.
5-رقابت با شرکتهای دیگرکه خود زمینه ساز ارتقای کیفی کالاها می باشد.
6-بررسی امکان صدور تولیدات و یا افزایش آن.
7-بررسی نحوه حضور شرکتهای دیگر در نمایشگاه.
8-اعطای نمایندگی به متقاضیان
9-بررسی میزان استقبال و رضایتمندی بازدیدکنندگان از تولیدات شرکت.
10-تبلیغات در نمایشگاه و افزایش شهرت شرکت.
11-معرفی کیفیت محصولات نزد بازدید کنندگان
12-یافتن منابع جدید تامین مواد اولیه مورد نیاز.
13-بهره مندی از برنامه های جنبی نمایشگاه از جمله همایشهای تخصصی.
14-گسترش سطح همکاریها با شرکتها و انجام پروزه های مشترک.
15-اعتبار بخشیدن به شرکت و محصولات خویش
16-گسترش ارتباطات
و ...
با توجه به موارد پیش گفته می توان به اسانی به اهمیت شرکت در نمایشگاه پی برد. غرفه سازی