باغ های عروسی

باغ هاي تشريفات عروسي همگي سرسبز،؛ مشجر و زيبا بوده شامل برکه گل هاي نيلوفر و آبنما در اشکال و نور هاي رنگي منحصر به فرد و فضاسازي هاي مخصوص برگزاري يک مراسم تشريفاتي بوده همچنين امکانات وسايل بازي کودکان و پذيرايي در فضاي باز براي خانوم ها و آقايان محيا مي باشد، همه اينها در کنار نورپردازي هاي ويژه و ريسه کشي در فضاي باز و ميز شامي رويايي در کنار استخر طراوت و زيبايي خاصي به مجلس عروسي شما خواهد بخشيد که خاطره شب مراسم را ماندگار و بي مثال خواهد نمود. همچنين کليه امکانات مورد نياز برگزاري مراسم در باغ ويلاي تشريفات پيش بيني و تعبيه شده است که مي توان به ژنراتور اضطراري برق، مخزن هاي آب اضطراري،کانترهاي پذيرايي و سرويس، دکوراسيون بازارچه سنتي و قهوه خانه، رختکن و سرويس بهداشتي مجزا، همچنين پارکينگ و پارکبان اشاره نمود.
در خصوص انواع گردهمايي خصوصي و يا اداري (مبلمان اداري)، سالن هاي کنفرانس و اجتماعات با شرايط و امکانات متفاوت براي اجراي سخنراني، کنفرانس، کنسرت، و برنامه هاي متفاوت ديگر با ظرفيت هاي گوناگون در سطح شهر معرفي خواهند شد. 

تشريفات به عنوان مدرنترين برگزار کننده انواع مراسم آماده سرويس دهي به هر نقطه از تهران وحتي ساير شهرهاي ايران مي باشد. تمامي امکانات و تجهيزات لازمه به صورت قابل حمل هم پيش بيني شده اند که بنا به درخواست شما توسط سيستم باربري به محل مورد نظر حمل شده و در عرض چند ساعت کليه وسايل تزئيني و دکوراتيو در محل اسمبل شده و آشپزخانه سيار مستقر و مهمانداران در انواع کانترهاي پذيرايي آماده پذيرايي خواهند بود.
در صورت تمايل به برگزاري مراسم در ملک شخصي پس از مشاوره ابتدايي توسط کارشناسان مجموعه وکسب اطلاع از انتظارات شما از نحوه برگزاري جشن مورد نظر، محل توسط طراح و ديزاينر مجموعه مورد بازديد و بررسي قرار گرفت تا از نظر امکانات و فضاي لازم مورد ارزيابي قرار بگيرد و در صورت تامين حداقل شرايط برگزاري ساير امکانات در صورت لزوم- مانند تامين سيستم سرمايش و يا گرمايش،برق اضطراري به محل حمل مي شوند. و طراح مجموعه نظر نهايي و طرح کلي اجراي مراسم را در اختيار شما خواهد گذاشت.تا با انتخاب خود طرح نهايي برگزاري مراسمتان را مجسم کنيد.
در صورتي که مراجعين به فضايي براي برگزاري مراسم احتياج داشته باشند تشريفات و خدمات مجالس داراي کامل ترين فهرست باغ و ويلا هاي اختصاصي مناسب براي برگزاري مراسم مي باشد. اين مجموعه با در نظر گرفتن شرايط و سليقه مراجعين چندين باغ مناسب برگزاري خاص آن مراسم به آنها معرفي خواهد کرد و در صورت تمايل در اختيار ايشان قرار خواهد داد.
تشريفات داراي فهرست کاملي از سالن هاي اجتماعات در سطح شهر، باغ هاي با شکوه در داخل يا حومه شهر و متناسب با ظرفيت و شرايط هر نوع مراسم در اختيار ميزبان قرار خواهد داد تا دامنه انتخاب مناسبي براي ايشان فراهم شود.