برگزاری مراسم عروسی در خانه

خدمات مجالس- دوست دارید که جشن عروسیتان در یک محیط خصوصی مثل منزلتان باشد؟ تبریک میگویم. این گزینه برای شما محاسن خیلی زیادی دارد. اول اینکه میتوانید از دید دیگری به عروسی نگاه کنید. شما میتوانید جشن خود را در جایی که برای شما خاطرات خوبی را به جا گذاشته برگزار کنید. مثلا خانه ی خودتان یا خانه ای که همسرتان در آن بزرگ شده یا حتی جایی که برای تعطیلات به آنجا میرفتید. از دیگر خوبی های برگزاری مراسم عروسی در منزل این است که شما هزینه ی خیلی زیادی را صرفه جویی می کنید. البته ممکن است احتیاج به یک سری لوازم و وسایل داشته باشید اما در نهایت هزینه ای که برای کل مراسم در نظر میگیرید، به صرفه تر است.
ما با متخصصان و برگزار کنندگان عروسی، برای زوج هایی که تصمیم خود را در مورد برگزاری جشن عروسیشان در خانه گرفته اند، صحبت کردیم و از آنها خواستیم که چند راه کار و نکته در مورد این کار به ما بدهند.
مگر اینکه شما صاحب یک قصر خیلی بزرگ باشید، به جز فضای منزل احتیاج به یک فضای باز دارید که بخشی از مراسم را آنجا برگزار کنید. در این صورت برای جلوگیری از برخی احتمالات هوا شناسی یک چادر یا یک سقف را در نظر بگیرید که هیچ مشکلی پیش نیاید. شاید در ابتدا مهمانانتان از این ایده خوششان نیاید اما اگر با تغییر ناگهانی آب و هوا مواجه شدید، آنها قدردان شما خواهند بود.
شاید یادآوری این موضوع برای شما خوش آیند نباشد اما مهمان های شما نیاز هایی دارند. ما به شما پیشنهاد میکنیم که به جز دستشویی منزلتان، یک دستشویی سیار با هواکش و آب داشته باشید تا مهمانان بتوانند از آن استفاده کنند. تعداد مهمانان برای عروسی زیاد است و تشکیل صف طولانی برای رفتن به دستشویی زیاد صحنه ی جالبی ندارد.
صحبت از راحتی مهمان ها شد: نورپردازی را فراموش نکنید. مهمان های شما تا بعد از غروب خورشید مهمان شما هستند و بهتر است برای آنها فرصتی را ایجاد کنید تا جلوی راهشان را به خوبی ببینند. از نور پردازی های داخل منزل و فضای باز استفاده کنید. مطمئن باشید که نور خوب به زیبا شدن جشنتان نیز کمک میکند.
خیلی از زوج ها فراموش میکنند که قبل از تصمیم گیری برای مکان عروسی باید از موارد امنیتی و اجازه نامه های لازم برای برگزاری جشن عروسی اطلاع کامل داشته باشند. بعضی از شهر ها و مناطق، قوانینی راجع به ایجاد سروصدا و یا حتی احداث ساختمان های نیمه دائم ( چادر یا فضای سرپوشیده ای که درست کرده اید) دارند. اگر از یک نفر برای برگذاری جشنتان کمک نمیگیرید خودتان راجع با این مسئله تحقیق و پرس و جو کنید تا با مامورین پلیس در عروسیتان مواجه نشوید.
و در آخر وسایل حمل و نقل و جابه جایی مهمانانتان را در نظر داشته باشید. توصیه ما به شما این است که یک پیشخدمت برای این کار استخدام کنید و البته مکانی را برای پارک کردن ماشین ها در نظر بگیرید تا کسی دچار مشکل نشود و همه بتوانند از جشن شما لذت ببرند.
یک مهمانی برنامه ریزی شده در منزل میتواند زیبا و باور نکردنی باشد و راحتی مهمان ها میتواند برای شما خاطرات فراموش نشدنی ای را به همراه داشته باشد.