بهترین رنگ کاغذ دیواری برای مبلمان فیروزه ای

سلام، فرشهاي منزل ما فيروزه اي و پرده هم فيروزه اي و قهوه اي هستن، چوب مبلمان و غذاخوري و ميز تلويزيون هم قهو ه اي تيره ، پارچه مبلي هم در حال حاضر راه راه قهو ه اي و نقره اي . کف خونه هم سراميک روشن و سالن 50 متري و نور خوب، از چه رنگ و طرح کاغذ ديواري استفاده کنم؟ و روکش مبلمان رو ميخوام عوض کنم چه رنگي انتخاب کنم. سپاسگزارم

 

پاسخ کاربر
فيروزه اي رنگ سردي است, بنابراين پيشنهاد ما استفاده از رنگ هاي گرمي مانند قرمز, نارنجي ( نارنجي متمايل به قرمز ), زرد (متمايل به طلايي ), کرم کنفي, صدري و خردلي است تا شما بتوانيد با انتخاب يکي از آنها ضمن هماهنگي شادابي, و گرمي را در فضاي آپارتمان خود داشته باشيد. شما ترجيح داده ايد که اين رنگ را با قهوه اي تيره ترکيب کنيد که پاسخي خوبي در مقابل سردي رنگ فيروزه اي است ولي فکر مي کنم حجم استفاده شما از اين دو رنگ کمي زياد و اغراق آميز شده است و فضا را کمي کسل کننده مي کند.

در واقع اگر شما به اين دو رنگ علاقه داريد و دوست داريد آنها را داشته باشيد بايد چند نکته را رعايت کنيد :
_ هر دوي اين رنگها، رنگهاي قوي هستند و نبايد از آنها به صورت کلوني استفاده کنيد. يعني نبايد کل مبلمان شما روکش آبي فيروزه اي و قهو ه اي داشته باشد.مثلا يک يا دوتا از مبل هاي تکي مي توانند خردلي باشند.

_ نبايد دوباره رنگ چوب استفاده شده در کنار آنها براي ميز جلوي مبل يا تلويزيون هم قهوه اي باشد. براي چوب ها بهتر بود به سراغ رنگ شامپايني (آميخته طلايي و نقره اي) يا کرم مي رفتيد.
منبع: سيکرغ