بهترین روش بسته بندی اثاثیه منزل برای زمان باربری

شايد شما هم جزو آن دسته ي بزرگ از مردم باشيد که به محض شنيدن اسم اسباب کشي يا باربري دچار استرس مي شويد ، راه کار چيست ؟!
اسباب کشي از جمله واژه هايي است که ميتوانيم بگوييم تقريبا همه ي ما کم يا بيش با آن آشناييت داريم و براي يک بار هم که شده در طول زندگي مان مجبور به اسباب کشي کردن شده ايم . جمع آوري وسائل ، بسته بندي ، و حمل آن ها تا مقصد ؛ به طور صحيح و سالم از گذشته تا به امروز اسباب کشي را امري بسيار مشقت بار براي خانواده ها و به خصوص خانم ها کرده است ، اما با وجود تمام اين مشکلات و سختي ها به هر حال تعداد بسياري از مردم کشور ساليانه و يا حتي ماهيانه مجبور به انجام آن و رفتن به مکاني جديد هستند ، با اين حال چاره چيست ؟؟

از اين رو شرکت باربري ميرداماد براي سهولت در انجام اسباب کشي و حمل و نقل بار مشتريان خود دست به ارائه ي خدمات مفيدي در اين زمينه زده است . به طور مثال چگونگي بسته بندي بار به نحوي که اثاثيه هنگام جابه جايي تا رسيدن مقصد دچار صدمه نشوند امري بسيار مهم در اسباب کشي است که اتوبار براي آرامش خاطر و جلوگيري از ضرر و زيان شما مشتريان عزيز هنگام اسباب کشي با قيمتي مقرون به صرفه اين خدمت را ارائه داده است و با جلب اطمينان خاطرتان ، شما را در روز هاي سخت اسباب کشي همراهي ميکند .

خدمات قابل ارائه به شما مشتريان عزيز :
1. بسته بندي وسائل ظريف و شکستني مانند ظروف داخل بوفه ، کريستال ها و ... با استفاده از کارتن هاي 5 لايه به مقاومتي بسيار بالا
2. استفاده از استرچ رپ «سلفون» ، چسب اسکات پهن ، وکيوم بزرگ 90 متري شامل بابل رپ «فوم ضربه گير» در بسته بندي
3. ارائه ي کارتن رگال دار(مشابه يک کمد کوچک که 12 دست لباس مجلسي و کت و شلوار) براي تميز و مرتب جابه جا شدن و آسيب نديدن لباس هاي مجلسي شما
4. ساک رختخواب
5. لايف پک ، براي تميز و مرتب جابه جا کردن لباس ها با ظرفيت 2 تا 3 کشو لباس
6. حمل و نقل جهيزيه نوعروسان به مطمئن ترين شيوه ي ممکن