تاًثیر رنگ و نور در دکوراسیون داخلی فروشگاه

براي داشتن طرحي مناسب با محصول فروشگاه علاوه بردر نظر گرفتن سهولت انتخاب مشتريان اتخاب يک رنگ بندي هماهنگ ميتواند طرح را بسيار زيبا و آسان کند ، گاهي ميتواند با استفاده از يک رنگ خنثي در کنار رنگ هاي پويا محيطي بسيار زيبا را طراحي کرد. تاثير رنگ در طراحي دکوراسيون داخلي فروشگاه ميتواند اثر عميق و موثري در ذهن مشتريان داشته باش دو همچنين استفاده از رنگ در سقف، ديوار ها و کفپوش ميتواند هارموني مناسبي را به مشتريان القا کند. رنگ هاي گرم ميتواتند در جذابيت دکوراسيون مغازه تاثير بسزايي داشته باشد ، و ميتوان با ابتکار و خلاقيت طرحي پويا و جذاب را خلق کرد ، حتي اگر شما داراي مغازه اي کوچک هستيد ميتوانيد با طراحي مناسب و استفاده از رنگ هاي هماهنگ توجه مشتريات را به خود جلب کنيد و منحصر به فرد شويد.براي طراحي دکوراسيون فروشگاه خود هزينه کنيد شايد اين هزينه براي شما گران به نظر برسد ولي شما با پرداخت اين هزينه،تبليغات خوبي براي فروشگاه خود ميکنيد. طراحي دکوراسيون فروشگاه شما يک کار تخصصي و حرفه اي است که اگر به صاحب فن سپرده شود نتيجه بسيار خوبي را به همراه خواهد داشت.

تاثير نور در دکوراسيون فروشگاه
نور ميتواند ريتم خلاقانه اي به فضاي فروشگاه شما ببخشد ، امروزه به دليل تنوع برندهاي مختلف بخش هاي مختلف دکوراسيون يادکور فروشگاهي به صورت حرفه اي پيگيري مي شود که يکي از آن نورپردازي فروشگاه مي باشد.
بسياري از فروشگاهها و برند هاي معتبر رنگ هاي سازماني دارند که بسته به آن نورپردازي تيره ، روشن ، گرم يا سرد مي کنند.
يکي ديگر از بخش هاي مهم نورپردازي ويترين دکور فروشگاه مي باشد، براي مثال در دکور فروشگاه موبايل و لپ تاپ از نورپردازي رنگ هاي سفيد و روشن استفاده مي شود.
منبع: پاياتک