تزئین دکوراسیون خانه با تابلو نقاشی مدرن و شیک

تابلو نقاشي مدرن و هنري بخش مهمي از دکوراسيون خانه هر فردي است. با استفاده از آنها ما قادر خواهيم بود حالت و اتمسفر فضا را تغيير يا نگاه ها را به سمت خاصي سوق بدهيم. وجود تابلو نقاشي در دکوراسيون اهميتي زيادي دارد تا جايي که حتي مي تواند بعنوان منبع الهام گيري براي تزيين دکوراسيون منزل مورد استفده قرار بگيرد. اما قبل از هر چيزي بايد با نحوه انتخاب تابلو نقاشي مناسب آشنايي پيدا کنيد.

در اين مطلب تعدادي از زيباترين تابلوهاي نقاشي را جمع آوري کرده ايم و بطور خلاصه درباره ويژگي هايي که يک تابلو نقاشي خوب بايد داشته باشد توضيحاتي ارائه خواهيم داد. چيزي که تابلوهاي هنري براي تزيين خانه را به يکي از بهترين گزينه ها تبديل کرده، قيمت پايين در کنار زيبايي فوق العاده آنها است. (رنگ ديوار پذيرايي و نشيمن خانه با ايده هاي جديد و شيک)

اولين نکته اي که در خريد تابلو نقاشي بايد توجه داشته باشيد مچ بودن و هارموني آن با تِم رنگي خانه است. بهترين گزينه براي تابلوهاي نقاشي آنهايي هستند که بدون اينکه خود را از بقيه اجزاي اتاق جدا کنند با دکوراسيون محيط هارموني داشته باشند. براي مثال اگر دکوراسيون خانه شما از رنگ هاي سرد و خنثي تشکيل شده است انتخاب تابلو نقاشي اي که رنگ گرم تر را به محيط اضافه کند بهترين گزينه خواهد بود. دقيقا برعکس اين موضوع هم صادق است اگر دکوراسيون خانه تان از رنگ هاي گرم و شاد استفاده شده، اضافه کردن تابلو نقاشي با کمترين ميزان رنگ در آن، ترکيب بسيار زيبايي را بودجود مي آورد.

قبل از خريد تابلوي مدرن بايد به اندازه گيري ديواري که مي خواهيد تابلو را بروي آن قرار بدهيد بپردازيد تا نسبت به ديوار، زياد کوچک يا زياد بزرگ نباشد. اگر انتخاب اشتباهي داشته باشيد تابلو نقاشي بمانند جسم شناور و بي تاثيري بروي ديوار مي ماند که در مکان خود گم شده است. براي نوع نقاشي هم سعي کنيد از خريد تابلو هاي نقاشي منظره دوري کنيد چرا که اينگونه طرح ها اصلا در تابلو هاي نقاشي مناسب نيستند. اگر هم قصد استفاده از انها را داريد سعي کنيد در دو طرف آنها نقاشي هاي ديگر قرار بدهيد. تعداد مناسب تابلو براي نصب بروي ديوار بزرگ سه عدد است اما در صورت علاقه زياد مي توانيد بيشتر از سه عدد تابلو بروي يک ديوار هم استفاده کنيد. (ايده هاي جديد براي تزئين ديوار حمام و سرويس بهداشتي)
منبع: اتاق