تزیین دکوراسیون داخلی خانه با نور مخفی ال ایی دی

دکوراسيون داخلي خانه هاي فوق مدرن، امروزه دچار تغيير و تحول زيادي شده است. دو عامل رايج در چنين خانه هايي استفاده از گياهان طبيعي و سرسبز در کنار نصب نور مخفي ال ايي دي مي باشد. اين دو عامل تزييني، به صورت متناوب در گوشه و کنار خانه استفاده مي شوند تا بنوعي نقش نقطه کانوني دکوراسيون را بازي کنند. آپارتماني که در اين مطلب به معرفي آن خواهيم پرداخت به شيوه اي بسيار هنرمندانه گل و گياه آپارتماني را با نور ال ايي دي تزيين کرده که نمونه آنرا در هيج کجاي ديگر مشاهده نکرده ايد.

قسمت ديوار پشت تلويزيون اتاق نشيمن باغچه اي قرار دارد که گياه انگور در آن کاشته شده و با دقت زياد در تمامي جهات پخش شده تا شکلي مناسب به خود بگيرد. درست بالاي سر همين باغچه نور مخفي با رنگ آبي کار شده که باغچه را روشن تر و صد البته زيباتر نشان مي دهد و از طرفي نور مورد نياز آنرا تامين مي کند. البته زير کنسول تلويزيون نيز نوار ال ايي دي کار شده تا کل ديوار اتاق نشيمن به رنگ آبي درآيد. بعداز اتاق نشيمن، آشپزخانه نيز چنين سيستمي دارد. زير کابينت هاي شناور نيز نوار ال ايي دي نصب شده که باز هم همان رنگ آبي آسماني را منعکس مي کند.

اما نکته جالب و هيجان انگيز اينجاست که اين نوارهاي مخفي ال ايي دي، به سادگي با استفاده از يک کنترل از راه دور به رنگ هاي ديگر تبديل مي شوند. شما با فشردن يک دکمه مي توانيد به سادگي رنگ آبي را به رنگ هاي بنفش يا قرمز تغيير دهيد.
منبع: اتاق