تم زرد در دکوراسیون داخلی آپارتمان

در بين تمام رنگ ها هيچ رنگي به اندازه زرد شاد و انرژي بخش نيست، اين رنگ مي تواند شادي، هيجان و قدرت را يکجا به بيننده منتقل کند و در عين حال بسيار زيبا و دلپذير نيز بنظر آيد. تم زرد در دکوراسيون داخلي آپارتمان و خانه هاي کوچک مزيت هاي بيشماري بهمراه دارد که يک نمونه آن همين افزودن انرژي و هيجان به فضاي عموما دلگير و تاريک خانه هاي کوچک است. در اين مطلب با خانه هايي آشنا خواهيم شد که از رنگ زرد در حد مناسبي استفاده کرده اند تا فضا را بي نهايت روشن و شاد جلوه دهند.

رنگ زرد در ترکيب با رنگ هاي خنثي بي نهايت زيبا و تاثير گذار خواهد بود. خود رنگ زرد باعث مي شود رنگ هاي خنثي تيره مانند خاکستري، درخشش مناسبي در دکوراسيون خانه پيدا کنند. براي مثال رنگ زرد ليمويي به خوبي با رنگ خاکستري و سفيد ترکيب شده و خود را نشان مي دهد. البته استفاده از رنگ زرد در دکوراسيون تماما سفيد نيز بسيار زيبا و شيک جلوه خواهد کرد.
خانه اي که در زير مشاهده مي کنيد براي زوجي جوان و فعال طراحي شده و به همين خاطر گوشه گوشه طراحي اين خانه انرژي بخش و تحريک کننده است. تم غالب در دکوراسيون را رنگ آبي متمايل به خاکستري تشکيل مي دهد که به رنگ زرد استفاده شده در پرده ها، مبلمان و قسمتي از ديوار خانه اجازه خودنمايي مي دهد. البته در دکوراسيون آشپزخانه و اتاق غذاخوري، رنگ زرد به مقدار بيشتري استفاده شده است.


منبع: اتاق