جاکفشی و جالباسی مدرن در دکوراسیون منزل

اگر بدنبال خريد جاکفشي و جالباسي مدرن و يا روستيک هستيد در اين مطلب با چند نمونه از بهترين مدل ها آشنا مي شويد که تماما پاسخگوي نيازهاي شما خواهد بود. با ديدن زيبايي اين مدل ها و آشنايي با قابليت هايي که به مصرف کننده ارائه مي دهند مي توانيد در انتخاب طرح مورد نظر خود کاملا درست تصميم گيري مي کنيد.

قرار دادن مدل جاکفشي و جالباسي مناسب در راهروي ورودي يا کنار در ورودي خانه مي تواند تا مقدار زيادي از بهم ريختگي وشلوغي در اين مکان جلوگير کند و در عوض نظم و زيبايي خاصي را به محيط مي بخشد و دکوراسيون منزل شما را زيباتر جلوه دهد. چه در حال ترک کردن خانه باشيد چه در حال وارد شدن به آن جالباسي و جاکفشي مناسب ترين مکان براي نگهداري لباس ها، کفش ها و ديگر وسايل شما (چتر، کيف و…) خواهد بود. هر مهمان و بازديد کننده ايي که به خانه شما مي آيد اولين چيزي که در هنگام ورود به خانه مشاهده خواهد کرد جالباسي و جاکفشي شما خواهد بود پس بهتر است بدنبال مدل هاي مدرن و زيبا باشيد تا در همان ابتدا حسي مثبت در مهمانانتان بجود بياوريد.
فاکتورهاي زيادي در انتخاب کمد کفش و لباس مناسب وجود دارد که يکي از مهم ترين آنها فضا است. ابتدا بايد مشخص کنيد چه مقدار فضا براي قرار دادن کمد کفش و لباس در راهروي ورودي خانه وجود دارد. انتخاب کمد کفش ولباس بزرگ ممکن است بر فضا غلبه کند و راه ورود و خروج مهمانان و اهالي خانه را مشکل کند اما در عين حال کمد بايد در خود فضاي مناسبي براي نگهداري کفش ها و لباس هاي مهمانان و اهالي خانواده داشته باشد. اگر فضاي زيادي در اختيارداريد و از طرفي خانواده پرجمعيتي هم هستيد پس انتخاب مدل جاکفشي بزرگ بهترين گزينه است در صورتي که براي خانواده کم جمعيت يا افرادي که تنها زندگي مي کنند مسلما داشتن کمدي بزرگ بي فايده است.فاکتورهاي مهم ديگر توجه به مواد بکار رفته در ساخت اينگونه کمد ها در کنار قيمت آنهاست مثلا نوع چوب بکار رفته در کمد از قبيل چوب گيلاس، گردو، افرا، بلوط و … مي تواند تاثير زيادي هم بروي قيمت هم بروي چهره و ماندگاري کمد بگذارد. داشتن آينه براي مرتب کردن لباس هم فاکتور مهم بعدي است که علاوه بر دوچندان کردن زيبايي محيط کارايي بسيار زيادي هم دارد.

جالباسي و مدل جاکفشي هم مانند ديگر اجزا در طراحي در نوع هاي روستيک و مدرن توليد مي شودو در مدل هاي روستيک معمولا قلاب ها و شاخه هاي آويز کمد داراي طرح و نقش هستند همچنين پنل هاي چوبي کمد صاف و ساده نيستند و نقوشي روي آنها حک شده است.
منبع: اتاق