درخت بونسای در دکوراسیون منزل

اضافه کردن يک گياه آپارتماني به دکوراسيون منزل راه بسيار خوبي براي برجسته کردن طرح کلي خانه است اما اگر شما به دنبال گياه متفاوت ديگري مي گرديد بهترين انتخاب براي شما درخت بونساي خواهد بود. بونساي همراه خود اتمسفري از آرامش و نهايت شيک بودن را به طراحي داخلي منزل مي آورد. بعلاوه شما با هرس کردن شاخه هاي درخت بونساي با دقت بالا، يک سرگرمي کاملا آرامش بخش را براي خود فراهم کرده ايد.

يک درخت بونساي تک در فضايي با طراحي ساده و سنتي بسيار زيبا بنظر مي رسد و تمامي توجه ها را بخود جلب مي کند. فقط بايد به اين نکته توجه کنيد که اکر کودک يا حيواني اهلي در خانه داريد حتما بونساي را دور از دسترس آنها نگه داريد چرا که علاوه بر خراب شدن برگ ها و شاخه هاي حساس آنها، بسياري از نوع هاي بونساي سمي و خطرناک هستند.
درخت بونساي در رنگ هاي مختلف وجود دارد بنفش، صورتي، سبز و نارنجي که با توجه به سليقه تان رنگ دلخواه خود را انتخاب خواهيد کرد اما رنگ نارنجي به دليل حس و حال پاييزيي که دارد در دکوراسيون خانه خود را بشدت زيبا و با ابهت نشان مي دهد.
درختان بونساي به دليل چشم گير بودن نيازي به همراه يا گياه ديگر ندارند اما بازهم اگر در گروه کوچکي از درختان قرار بگيرد زيبا بنظر خواهد رسيد. حتي شايد بقدري اين ترکيب زيبا بنظر برسد که با اضافه کردن بيش از حد درختان کوچک خانه خود را به جنگل تبديل کنيد.


منبع: اتاق