دستگاه آب شیرین کن دریا

دستگاه تصفيه آب SWRO به منظور ذخيره سازي و نمک زدايي براي تهيه و توليد آب آشاميديني در تاسيسات ساحلي و کشتي ها مورد استفاده قرار مي گيرد. همان طور که در مقاله هاي قبلي گفته شد، روش اسمز معکوس بهترين روش توليد آب شيرين مي باشد به صورتي که فرايند عملکرد و اجراء با روش اسمز معکوس بسيار ساده خواهد شد و همچنين از لحاظ اقتصادي که براي بسياري اهميت دارد مقرون به صرفه مي باشد و همچنين کيفيت آب توليد شده فوق العاده خواهد بود. آب شيرين کن دريايي
خط آب توليد شده توسط اين سيستم مي تواند طيف وسيعي از مايحتاج و ظرفيت هاي لازم در کشتي هاي باري يا کشتي هاي مسافر بري و حتي نيروي دريايي را با نياز هاي برآورد شده در کاربرد هاي ساحلي مطابقت دهد. نکته مثب اين سيستم اين است که اين سيستم به شکل يک پکيج ارائه مي شود و همچنين تمام لوازم مورد نياز بر روي آن نصب شده است و ويژگي هاي زير را دارا مي باشد:
1- توانايي کامل در کنترل و فراهم کردن ظزفيت هاي مورد نياز
2- کيفيت بي نظير آب توليد شده
3- طراحي بي نقص
4- سهولت کار و پياده سازي آن
5- طراحي طبق آخرين استاندارد هاي آمريکا و اروپا

عملکرد دستگاه تصفيه SWRO

طراحي کاملا اتوماتيک عملکرد دستگاه تصفيه SWRO بسيار جالب توجه مي باشد. اين دستگاه تصفيه اب به صورت اتوماتيک و با حد اقل نياز در يک بازه زماني طولاني و بدون نياز به نگهداري يا تعميرات مي تواند کار کند. سيستم اسمز معکوس SWRO قبل از نصب بر روي شاسي مونتاژ مي شود و دليل اين کار اين است که زمان مورد نياز براي نصب اين دستگاه به حداقل برسد. اين دستگاه همچنين قبل از نصب از لحاظ هيدروليکي و الکتريکي در کار گاه آزمايش مي شود و نتايج اين آزمايش به کارفرما جهت اطمينان بيشتر نسبت به عملکرد سيستم ارائه مي شود. اين دستگاه ها با قابليت آسان جا ه جايي در داخل يک کانتينر اجراء مي شوند و به همين دليل طول عمر اين سيستم افزايش پيدا مي کند. همچنين جهت سهولت در تميز کردن ممبران ها يک واحد شستشوي دوره اي در اين سيستم تعبيه شده است.