دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس نیمه‌صنعتی

 

Commercial Reverse Osmosis System

 

 دستگاه‌ تصفيه آب نيمه‌صنعتي، سيستم کامل اسمز معکوس سبک قابل جابجايي و با کارايي بالا مي‌باشد که خروجي آب تصفيه آنها مابين دستگاه‌هاي تصفيه آب خانگي ودستگاه تصفيه آب صنعتي قرار دارد.

 

دستگاه نيمه صنعتي به دليل برخورداري از فنّاوري اسمز معکوس، قادر به حذف مواد غير آلي حل‌شده، مواد آلي حل‌شده و آلاينده‌هاي ميکروبيولوژي‌اي است.

 

شرکت ها با اتکا به گروه فني چندين سال است با  توليد دستگاه‌هاي نيمه‌صنعتي در ظرفيت‌هاي مختلف، توانسته است قدمي در اين عرصه بردارد تجربه دو دهه گذشته در توليد دستگاه‌هاي نيمه‌صنعتي سبب گرديده است در سيستم پشتيباني فني، آموزش کاربري دستگاه و همچنين خدمات تعميرات و تأمين قطعات دستگاه تصفيه آب نيمه صنعتي اقدامات مستمر و مؤثري صورت گيرد.

 

براي رسيدن به مناسبترين قيمت فروش دستگاه تصفيه آب نيمه صنعتي  اين شرکت تلاش نموده و تلاش دارد دستگاهي با  بهترين کيفيت و مناسبترين قيمت ارائه نمايد.

 

هدف آن است تا با ارائه دستگاه نيمه صنعتي باکيفيت و همچنين آموزش کاربري مناسب و منسجم باري از دوش صنعت‌کاران و کارخانه‌داران و ...  ايران عزيز برداريم. اميد است ما در گروه دستگاه نيمه‌صنعتي شرکت طراحان تصفيه با تلاش خويش به اين هدف جامع عمل بپوشانيم.

 

دستگاه‌ تصفيه آب نيمه صنعتي در شش مدل با ظرفيت به شرح زير در ايران  توليد مي‌گردد:

 

1- دستگاه نيمه صنعتي 400 گالن در شبانه روز

 

2- دستگاه نيمه صنعتي 600 گالن در شبانه روز

 

3- دستگاه نيمه صنعتي 800 گالن در شبانه روز

 

4- دستگاه نيمه صنعتي 1000 گالن در شبانه روز

 

5- دستگاه نيمه صنعتي 1200 گالن در شبانه روز

 

6- دستگاه نيمه صنعتي 1400 گالن در شبانه روز

 

طراحي دستگاه تصفيه آب نيمه صنعتي طبق شرايط بومي کشور صورت گرفته اسناد همراه و همچنين راهنماي روي دستگاه متناسب با نياز کاربر ايراني طراحي‌شده است. در طراحي و تفکر توليد، آموزش مداوم کاربر محوريت قرارگرفته است. چراکه کاربر نقش اساسي در حيات آينده دستگاه دارد.

 

در ساخت از فيلتر‌ها وقطعات متعارف بازار استفاده گرديده است تا در هرجاي ايران در دسترس باشد.

 

به دليل غير اجتناب بودن همراهي برق با آب در اين دستگاه‌ها، به پشتوانه تجربيات گذشته در ايمني دستگاه کوشش فراوان گرديده است تا در همه قسمت‌هاي حساس دستگاه از برق 24 ولت استفاده گردد. تا ايمني را افزايش دهد.

 

براي حمل و نگهداري از پالت استفاده گرديده تا حمل و نگهداري آن آسان باشد. در صورت نياز امکان نصب چرخ بر روي دستگاه مهيا مي‌باشد مي‌توان چرخ‌هاي همراه دستگاه را نصب نمود.

 

کاور کشي دستگاه ظاهري زيبا و ايمن را  يراي آن مهيا نموده است و سبب گرديده تا دستگاه محدوده کاملاً مشخصي داشته باشد. کاور طوري طراحي‌شده تا دسترسي به فيلتر‌ها آسان باشد.

 

سيستم کنترل  دستگاه با فلوتر ( شناور ) مخزن آب خام ( مخزن آب ورودي ) و همچنين مخزن آب تصفيه کمک مي‌نمايد تا در صورت خالي بودن مخزن آب خام و يا پر بودن مخزن تصفيه دستگاه خاموش گردد.

 

 در ضمن دستگاه داراي پرشرسوئيچ هاي و لو بوده که کاري شبيه فلوتر را انجام مي‌دهد. يعني دستگاه مجهز به دو سيستم کنترل‌گر است:

 

 1- سيستم کنترل با فلوتر

 2- سيستم کنترل با پرشرسوئيچ

 

استفاده از سيستم شيلنگ کشي منظم و رنگي علاوه بر شکيل نمودن دستگاه، در راهبري به کاربر کمک شاياني مي‌‌نمايد.

سيم کشي دستگاه متناسب با آمپر و ولتاژ برق مصرفي  دستگاه طراحي و نصب گرديده است استفاده از سوکت در سيستم سيم کشي سبب تعويض راحتر و ساده قطعات گرديده است.

 

امکان نصب تزريق آنتي اسکالانت و همچنين کلر در دستگاه نيمه‌صنعتي سبب افزايش طول عمر ممبران‌ها گرديده و بر کارآيي آن دوچندان افزوده است.

خدمات نصب و همچنين آموزش کامل به کاربر از اهداف اصلي شرکت مي‌باشد.