دوران بارداری، ورزش ها و خوردنی های این دوره

خانم هاي باردار حتما اين ميوه را بخوريد!
اولين مطلب پربازديد در هفته گذشته با ???? بازديد،به بخور نخورهاي دوران بارداري در طب سنتي اشاره مي کند. شما در اين مطلب مي توانيد اطلاعاتي درباره آنچه که بايد در اين دوران مصرف کرد را داشته باشيد. دوران بارداري دوران حساسي براي يک زن محسوب مي‌شود که اگر زن قبل از دوران بارداري آمادگي لازم را کسب کرده باشد دوران بسيار شيرين براي زن خواهد بود. مثلا مصرف ميوه انگور توسط زن حامله خود عاملي براي حفظ زن باردار از بالا رفتن فشار خون و مسمويت حاملگي است و موارد ديگر که اگر شما باردار هستيد و يا قصدبارداري داريد بهتر است حتما و حتما اين مطلب را بخوانيد.
دومين مطلب پربازديد در هفته گذشته، ???? بار مورد بازديد قرار گرفته است. آيا شما هم در حال خريد سيسموني براي نوزاد توراهي خود هستيد. اگر به دنبال ليستي براي اين خريد دوست داشتني هستيد حتما اين مطلب را بخوانيد. در اين سلسله مطالب وسايل مورد نياز کودک تا يک سالگي را اورده شده است. براي مطالعه اين مطلب مي توانيد روي لينک کليک نماييد.

استفاده از ژل بهداشتي بانوان روي اسپرم اثر دارد؟
سومين مطلب پربازديد با ???? بازديد در هفته اي که گذشت، در رتبه سوم قرار دارد. اين مطلب به يکي از متداول ترين سوالات شما در بخش مشاوره رايگان بوده است. براي پاسخ اين سوال که آيا واقعا استفاده از ژل بهداشتي روي اسپرم مي تواند اثر منفي داشته باشد؟ مي توانيد روي لينک کليک نماييد و پاسخ خود را دريافت نماييد. ضمنا هر سوال ديگري که در باره بارداري و کودکياري داشته باشيد مي توانيد در اينجا مطرح کنيد و پاسخ خود را دريافت نماييد.

ورزش در دوران بارداري، چطور و چگونه؟!
اين مطلب با ???? بازديد، چهارمين مطلب پربازديد در هفته گذشته است. براي بيشتر خانم‌ها ورزش کردن در دوران بارداري کاملا بي‌خطر است و حتي براي کنترل اضافه شدن وزن، رفع يبوست، به حداقل رساندن خطر ابتلا به ديابت بارداري و کمک به خلق و خو بالا بردن سطح انرژي توصيه مي‌شود. اما اين که چگونه و چطور ورزشي را انجام دهم که هم به خود و هم جنين آسيب نرسانيم. شما در اين مطلب مي توانيد با چگونگي ورزش در دوران بارداري آشنا شويد.

سيگار مغز جنين را کوچک مي‌کند؟
پنجمين مطلب پربازديد در هفته گذشته، ???? بار مورد بازديد قرار گرفته است. عوامل ناباروري بسيار گوناگون و گسترده هستند برخي ژنتيکي و برخي محيطي محسوب مي‌شوند. هر چند مصرف سيگار و دخانيات موجب ناباروري نمي‌شود اما رشد جنين را تحت تاثير قرار مي‌دهد. مصرف سيگار رشد جنين را کند و مغز او را کوچک مي‌کند. در اين مطلب درباره مضرات سيگار در بارداري و اينکه آيا قرص هاي ضدباروري مي توانند ناباروري را به همراه داشته باشند يا خير. اين مطلب را حتما بخوانيد.
منبع: ني ني بان