دکوراسیون داخلی خانه باریک با چیدمانی بسیار شیک و کاربردی

وقتي صحبت از زندگي در کلان شهرها مي شود، فضا معمولا بزرگترين مسئله محدود کننده است. دکوراسيون داخلي خانه باريک و کوچکي که در اين مطلب قصد بررسي آنرا داريم دقيقا چنين شرايطي را دارد و در شهري بي نهايت متراکم و پر جمعيت قرار گرفته که به لطف طراحي هوشمند، توانسته کاملا بر مشکل کمبود فضا غلبه کند. در نماي بيروني ساختمان مشاهده مي کنيد که فرقي بين نماي اين خانه با سازه هاي اطراف آن وجود ندارد، خانه ها و مغازه هايي که چفت يکديگر در يک فضاي بسيار تنگ و باريک قرار گرفته اند. اما همينکه وارد ساختمان مورد نظر مي شويد با دکوراسيون داخلي خانه اي بي نهايت روشن، جادار و دلپذير روبرو خواهيد شد که شما را به درون خود دعوت مي کند.

اين خانه باريک در زميني به طول ?? متر و عرض فقط ??? متر بنا شده که مساحت کف پلان را به عدد ?? متر مي رساند که با ساير آپارتمان هاي ?? متري تفاوت بسيار زيادي دارد. با توجه به کم بودن شديد عرض ساختمان، معمار اين خانه، هوشمندانه از فضاي عمودي استفاده کرده تا به ميزان بسيار زيادي اين کمبود عرض را جبران کند. اتاق هاي مختلف اين خانه از جمله نشيمن، پذيرايي، اتاق خواب ها و حمام و سرويس بهداشتي، هر کدام در چهار طبقه متفاوت قرار گرفته اند. در طبقه اول، اتاق نشيمن با پلان باز به همراه اتاق غداخوري و آشپزخانه قرار دارد، البته در انتهاي اين طبقه نيز فضايي آزاد مانند حياط خلوت در نظر گرفته شده که نور روز را تمام به داخل مي کشاند.
در طبقه دوم، اتاق خواب والدين و کودکان قرار دارد بهمراه حمام و سرويس بهداشتي، در طبقه سوم هم اتاق خوابي اضافه براي مهمانان و فضايي براي سرگرمي تعبيه شده، در طبقه آخر هم کتابخانه، رخت شور خانه، اتاق کار و باغچه اي بزرگ در قسمت بام يا همان روف گاردن قرار گرفته که نماي بسيار زيبايي از شهر در اختيار مالکين قرار مي دهد.
منبع: اتاق