دکوراسیون داخلی منازل لوکس با تزیینات تجملاتی

شايد شما هم جزء گروهي از افراد باشيد که گمان مي کنند دکوراسيون داخلي منازل لوکس حتما متعلق به افراد ثروتمند و متمول مي باشد اما ترفندها و نکات ريزي وجود دارد که با رعايت آنها شما هم مي توانيد دکوراسيوني لوکس در منزل خود داشته باشيد. ايجاد دکوراسيوني در محيط پذيرايي خانه که شبيه لوازم گران قيمت و لوکس باشد و در کنار آن از قيمت پايين تري نسبت به آنها برخوردار باشد به هيچ عنوان کار غير ممکني نيست. در زير تعدادي از اين ترفندها را براي آشنا شدن با نحوه داشتن دکوراسيوني لوکس با هزينه پايين تر ارائه خواهيم کرد.

اولين نکته استفاده از دکوراسيوني با طرح ها و الگوهاي تاج گونه است. فضايي که در آن خبري از طرح هاي تاج دار نباشد هر چقدر هم که گران قيمت باشند باز هم حسي معمولي در فضا ايجاد خواهند کرد. براي مثال در محيط پذيرايي بهتر است از مبلماني کلاسيک تاج دار و منبت کاري شده استفاده کنيد يا در هنگام تزيين ديوارها و سقف هاي خانه، گچ بري هاي تاج گونه در محل برخورد ديوار با سقف خانه بوجود بياوريد، اين کار به فضا شکوه و غنا مي بخشد. توجه داشته باشيد هر چه ميزان طرح هاي تاج گونه بزرگ تر باشد، دکوراسيون شما لوکس تر بنظر خواهد رسيد.
دومين نکته رنگ کاري محيط است. انتخاب رنگ براي منزل معمولا يکي از سخت ترين کارهاي هر طراحي براي تزيين دکوراسيون منزل است. اما براي داشتن طرحي لوکس در خانه بهتر است رنگ هاي خود را از بين رنگ هاي سفيد يا خنثي انتخاب کنيد، اين رنگ ها به پيچيده تر شدن و فراواني فضا کمک بسيار زيادي مي کنند. بعلاوه رنگ هاي خنثي به راحتي با رنگ هاي ديگر در دکوراسيون داخلي خانه ست مي شوند و جاي نگراني در مورد نامناسب بودن ترکيب رنگ ها در کنار يکديگر باقي نمي گذارند. يکي از ديگر از ترفندهاي سودمند در اين زمينه رنگ کردن قسمت داخلي درهاي خانه به رنگ سياه است. اين کار ساده تاثير زيادي بر لوکس کردن چهره دکوراسيون شما مي گذارد.

در انتخاب پرده براي پنجره هاي خانه خود سعي کنيد از بهترين نوع ها استفاده کنيد. در حقيقت فقط در اين قسمت است که بايد هزينه بيشتري را در انتخاب پرده لوکس کنيد. پارچه هاي با کيفيت و زيبا مانند ابريشم معمولا از قيمت بالاتري برخوردار هستند اما با دوام بالايي که دارند براي مدت زمان طولاني همچنان چهره جذاب خود را حفظ خواهند کرد.
منبع: اتاق