دکوراسیون داخلی و نحوه ارتباط با مراجعه کنندگان در فروشگاه

يک راه خوب براي داشتن يك روز كاري خوب و با نشاط، كار كردن در محلي زيبا ، مناسب و استاندارد است که داراي دکوراسيون ايدآل باشد و براي داشتن همچين محلي نياز به طراحي اصولي فضاهاي آن است. دردکوراسيون اداري قسمتهايي مانند ورودي ها ، محل انتظار مراجعه کنندگان ، دفتر كارمندان ، اتاق مديران ، فضاي كنفرانس و در ابعاد بزرگتر سالن هاي اجتماعات بايد با تمام استانداردهاي طراحي هم خواني داشته و ازلحاظ ارگونوميكي و همچنين زيبايي شرايط مناسبي را داشته باشند. همچنين در دکوراسيون فروشگاه نيز اين موارد صدق ميکند يعني فضاهاي طراحي براي قسمت هاي ويترين ، ورودي ، فضاي ارائه محصولات ، محلي براي استراحت کارکنان ، اتاق پرو و ... بايد استانداردهاي لازمه و ذوق و سليقه ي منحصر به آن فروشگاه را دارا باشد.

سعي کنيد در طراحي دکور مغازه خود هيچ قسمت و محدوده اي را بي هدف و بدون فکر و برنامه ريزي رها نکنيد و به اين نکته نيز توجه کنيد که مهم نيست چقدر دکوراسيون داخلي مغازه شما زيبا ،هيجان انگيز و مدرن طراحي شده اگر آسايش کارکنان و مراجعه کنندگان را مختل کند آن طراحي عملا با شکست مواجه خواهد شد نکته ي مهم اين است که زماني که مشتريان به داخل مغازه شما مي آيند کاملا احساس راحتي کنند و اجناس خود را براحتي بتوانند مشاهده و خريداري نمايند
منبع: پاياتک