دکوراسیون سرویس بهداشتی با کاغذ دیواری

سرويس بهداشتي يکي از فضاهايي است که با با تغييرات کوچک و کم هزينه مي توان به سادگي دکوراسيون آن را متحول کرد و فضايي است که طراحان سعي مي کنند حتما ايده هاي خلاقانه و جذاب خود را در آن به کار گيرند. در روز شمار 40 روز تا نوروز قول داديم که تا آماده شدن شما و خانه تان براي استقبال از سال نو همراه تان باشيم. در اين مطلب مي خواهيم به شما بگوييم که چگونه به سرعت و با هزينه منطقي با استفاده از کاغذ ديواري دکوراسيون سرويس بهداشتي تان را براي سال نو زير و رو کنيد.

استفاده از کاغذ ديواري در سرويس بهداشتي علاوه بر اينکه جذابيت خيره کننده اي را به سرويس بهداشتي شما هديه مي دهد اما براي کساني پيشنهاد مي شود که از وسايل خانه شان خوب نگهداري مي کنند زيرا در هرصورت نمي توان انکار کرد که دوام کاشي و سراميک در محيط هاي مرطوب قطعا بيشتر از کاغذ ديواري است. اما کاغذ ديواري هاي ضد رطوبت که امروزه در بازار وجود دارند مي توانند براي چند سال دوام قابل قبولي داشته باشند و جلوه اي بي نظير در فضاي شما ايجاد کنند ضمن اينکه به راحتي قابل تعويض و نصب مجدد هستند و دردسرهاي نصب کاشي و سراميک را ندارند ولي بايد در نگهداري آنها دقت بيشتري به خرج دهيد.
اگر استفاده از کاغذ ديواري پر نقش و نگار و ظريفي مانند عکس بالا را دوست داريد و در عين حال مي خواهيد براي مدت طولاني تري آن را حفظ کنيد نيمه پاييني ديوار سرويس بهداشتي را که در معرض شستشو و رطوبت بيشتري است با کاشي هاي زير و براق بپوشانيد و نيمه بالايي را از يک کاغذ ديواري ظريق و زيبا استفاده کنيد و براي کامل شدن آن از يک آينه ظريف تزئيني با حاشيه هاي تراش کاري شده بر روي ديوار استفاده کنيد.
اگر به سبک تلفيقي يا روستيک علاقه داشته باشيد حتما دکوراسيون سرويس بهداشتي بالا را مي پسنديد. استفاده از کاغذ ديواري سياه و سفيد با طرح درختان و صفحه روشويي چوبي و سنک کاسه اي سياه رنگ فضايي جنگلي و روستيک را ايجاد کرده و با استفاده از آينه تزئيني و لوستر کريستالي زوق و برق به فضا اضافه شده است.

استفاده از يک رنگ جذاب و شاد بهاري براي کاغذ ديواري سرويس بهداشتي فضايي پر جنب و جوش ايجاد کرده. براي جلوگيري از شلوغي روشويي، آينه، حوله و قرنيز سرويس بهداشتي به رنگ سفيد درآمده است.
اگر مي خواهيد لوکس ترين سرويس بهداشتي که تا به حال ديده ايد را در خانه خود داشته باشيد نيازي نيست حتما پولتان را صرف خريد سينک ها و شير آلات گران قيمت بازار کنيد. مانند عکس بالا نيمه پايين ديوار را با ديوارکوب هايي از جنس pvc يا چوب ترموود بپوشانيد و نيمه بالايي ديوار را از يک کاغذ ديواري با طرح و بافت سنگين و رنگ هاي غني استفاده کنيد.
اگر به استفاده از طرح هاي گرافيکي علاقه داريد مي توانيد در کنار استفاده تجهيزات مدرن در سرويس بهداشتي تان از کاغذ ديواري با طرح هاي گرافيکي، استفاده کنيد.
منبع: بيتوته