دکوراسیون فروشگاه با طراحی جدید

دکوراسيون مغازه لباس شما در آينده نقش بسزايي در جذب مشتري و فروش شما خواهد داشت ، پس بهتر است قبل از باز کردن مفازه و فروشگاه خود به فکر دکوراسيون مغازهايدآل خود باشيد تا به جذب مشتري و رضايت کامل مشتريان خود منجر شود.
در دکوراسيون داخلي مغازه چندين نکته را بايد مد نظر گرفت از جمله: نماي بيروني فروشگاه (ويترين) ، نوع چيدمان لباس ها در مغازه و انواع رخت آويز لباس ها ، استفاده از طراحي تک و خاص و توجه به دکور مناسب براي کف و سقف ،نوع قفسه هاي مناسب لباس براي فروشگاه و طرز قرارگيري لباس ها در قفسه ها ، اتاق مناسب براي چک کردن و پرو لباس ، مکاني براي انتظار مشتري و استفاده از ويترين هاي تزييني و ....

طراحي دکوراسيون فروشگاه ايده آل نقش مهم و به سزايي در جذب مشتري دارد.دکور هاي مختلف و متنوع براي انواع مغازه ها، مي تواند ايده جالب و قابل توجهي باشد.
اولين نکته براي طراحي دکوراسيون مغازه توجه به نوع محصولات و همچنين متراژ فروشگاه مورد نظر است که اهميت فوق العاده ايي در نوع ديزاين مغازه دارد.بايد توجه نماييد که فروشگاه و مغازه شامل دو بخش مجزا داخل مغازه و ويترين مغازه است که بايد هر يک را با برنامه ريزي و همچنين به کارگيري نکات مهم طراحي نمود.
بايد براي طراحي جديد مغازه در نظر داشت که رضايت مشتري مهمترين اصل به حساب ميايد،براي مثال در يک فروشگاه پوشاک زنانه چيدمان بايد طوري باشد که طرح و مدل لباس ها به .راحتي قابل رويت باشد و همچنين فضاي دسترسي مشتري نيز فراهم باشد.
در اغلب بوتيک هاي زنانه علاوه بر لباس ساير ملزومات مورد نياز نيز به فروش ميرسد بر همين اساس لازم است براي انتخاب دکور مغازه دقت زيادي شود.
منبع: پاياتک