دکوراسیون فروشگاه مدرن

در حال حاضر مردم کشورها در شرايطي زندگي ميکنند که سرعت و ضرباهنگ و دگرگوني آن هر لحظه شگفت انگيزتر مي شود. و مسلما اين تغيير و دگرگوني بر روي دکوراسيون مغازه بي تاثير نخواهد بود. رنگها ، سبک دکوراسيون ها ، ديد و نيازمردم به محيط اطرافشان پي در پي عوض مي شود.
طراحي دکوراسيون مغازه ديگر يک دستاورد مهم در پيشرفت صنعت اشتغال و فروش دارد ، که عنصري از زندگي و نياز مردم شده است.طراحان و معماران داخلي عصر حاضر مي بايست , در پرتو نبوغ و استعداد خويش و بر پايه علم روز دنيا ، دنيا و در پي آن طراحي دکوراسيون داخلي به سمت هرچه بهتر شدن سوق دهند.
نکته ي ظريف آن است که با توجه به ارزش بالاي فضاهاي تجاري در ايران ، مديريت و استفاده بهينه از آن مهمترين وظيفه يک طراح در هنگام طراحي است.به گونه اي که ضمن احساس شادابي و آزادي در گردش و حرکت ، و باز و گسترده به نظر رسيدن فضاها ، تمرکز و توقف در هر فضا ممکن باشد، و همچنين خط ديد و مسير حرکتي محدود و محو نگردد.
در بحث طراحي دکوراسيون فروشگاه سلسله مراتبي وجود دارند که حتما بايد توسط طراح و مجري دکور مغازه رعايت شوند.
به طور مثال برداشت پلان دقيق در ابتداي کار و سپس ارائه يک پروپوزال جهت مشاوره دادن به مشتري و نزديک شدن به سلايق وي ضروري مي باشد.
ارائه پيشنهادهايي مطابق با خواست و بودجه کارفرما باعث ميشود در مرحله نهايي طراحي 3بعدي دکور مغازه کمتر نياز به اديت کردن و اعمال تغييرات باشد.
همچنين رعايت نکات جداگانه اي در طراحي ويترين مغازه و همچنين دکوراسيون داخل مغازه کار مجري دکور را در هنگامساخت دکور مغازه آسانتر و دقيق تر خواهد کرد. 

منبع: پاياتک