دکوراسیون فروشگاه نایک

دکوراسيون فروشگاه پوشاک ورزشي نايک يکي از بي نظيرترين مدل ها و طراحي ها را در خود دارد. نايک شرکتي آمريکايي است که در زمينه پوشاک در تمامي نقاط جهان فعاليت مي کند. اين برند يکي از بزرگترين توليد کننده هاي کفش و پوشاک ورزشي است. اين شرکت در سال ???? درآمدي بالغ بر ???? ميليارد دلار داشته و در سال ???? خود برند به تنهايي ارزشي برابر با ?? ميليارد دلار پيدا کرد که آنرا به ارزشمندترين برند در بين مارک هاي ورزشي بدل کرد. بنابراين داشتن فروشگاهي لوکس از لازمه هاي اين شرکت براي ارائه محصولات خود است.

مشتريان در بدو ورود به نايک تاون، مرکز خريد نايک لندن، متوجه مکعبي به نام iD (مخفف طراحي اختصاصي) مي شوند که در فضاي فروشگاه معلق است. استوديو آي دي در واقع مکعبي در دوطبقه از جنس شيشه و استيل است که فضايي الهام بخش براي براي سرويس توليد سفارشي فراهم مي آورد.

قفسه هاي کابينت که تمام پهناي محيط را اشغال کرده اند، به مشتري گزينه هاي سفارشي فراواني پيشنهاد مي دهند. فضاي سرويس مرکزي ? ايستگاه طراحي را در خود جاي داده است. طبقه بالاي به مشتريان ويژه يا VIP اختصاص دارد. طراحي دکوراسيون فضاي داخلي کاملا منعکس کننده شاخصه هاي اين برند جهاني است. نيمکت هاي چوبي طره اي به رنگ تيره در بخش مشاوره و مبلمان چرمي مکمل يکديگرند و نماي ??? درجه اي و پانوراما از نايک تاون را پيش روي مشتريان مي گذارند.

پاسنگ مرکزي، که با ام دي اف هاي براق پوشانده شده است، مانکن ها را زير نور بازتابي از سقف به نمايش مي گذارد. گذر از تونل بازيکنان دسترسي به بخش کفش هاي فوتبال را ميسر مي کند. اين قسمت با نيمکت هاي چرمي کوتاه روي چمن مصنوعي، حس حضور در باشکاه ورزشي را به خريداران القا مي کند. پارکت کفپوش ساختمان به رنگ بلوط است که در بعضي قسمت هاي نمايشگاه جاي خود را به قطعات سنگي داده است. سالن نشيمن بازيکنان ديوار تمام شيشه ايي بلندي دارد که در آن ها صدها کفش فوتبال شناور در هوا بنظر مي رسد. دونده ها نيز از فضايي مختص به خود برخوردارند که در آن يک پيست کوچک در نظر گرفته شده است.


منبع: اتاق