دکوراسیون فروشگاه نایک

دکوراسیون فروشگاه پوشاک ورزشی نایک یکی از بی نظیرترین مدل ها و طراحی ها را در خود دارد. نایک شرکتی آمریکایی است که در زمینه پوشاک در تمامی نقاط جهان فعالیت می کند. این برند یکی از بزرگترین تولید کننده های کفش و پوشاک ورزشی است. این شرکت در سال ۲۰۱۲ درآمدی بالغ بر ۲۴٫۱ میلیارد دلار داشته و در سال ۲۰۱۴ خود برند به تنهایی ارزشی برابر با ۱۹ میلیارد دلار پیدا کرد که آنرا به ارزشمندترین برند در بین مارک های ورزشی بدل کرد. بنابراین داشتن فروشگاهی لوکس از لازمه های این شرکت برای ارائه محصولات خود است.

مشتریان در بدو ورود به نایک تاون، مرکز خرید نایک لندن، متوجه مکعبی به نام iD (مخفف طراحی اختصاصی) می شوند که در فضای فروشگاه معلق است. استودیو آی دی در واقع مکعبی در دوطبقه از جنس شیشه و استیل است که فضایی الهام بخش برای برای سرویس تولید سفارشی فراهم می آورد.

قفسه های کابینت که تمام پهنای محیط را اشغال کرده اند، به مشتری گزینه های سفارشی فراوانی پیشنهاد می دهند. فضای سرویس مرکزی ۴ ایستگاه طراحی را در خود جای داده است. طبقه بالای به مشتریان ویژه یا VIP اختصاص دارد. طراحی دکوراسیون فضای داخلی کاملا منعکس کننده شاخصه های این برند جهانی است. نیمکت های چوبی طره ای به رنگ تیره در بخش مشاوره و مبلمان چرمی مکمل یکدیگرند و نمای ۳۶۰ درجه ای و پانوراما از نایک تاون را پیش روی مشتریان می گذارند.

پاسنگ مرکزی، که با ام دی اف های براق پوشانده شده است، مانکن ها را زیر نور بازتابی از سقف به نمایش می گذارد. گذر از تونل بازیکنان دسترسی به بخش کفش های فوتبال را میسر می کند. این قسمت با نیمکت های چرمی کوتاه روی چمن مصنوعی، حس حضور در باشکاه ورزشی را به خریداران القا می کند. پارکت کفپوش ساختمان به رنگ بلوط است که در بعضی قسمت های نمایشگاه جای خود را به قطعات سنگی داده است. سالن نشیمن بازیکنان دیوار تمام شیشه ایی بلندی دارد که در آن ها صدها کفش فوتبال شناور در هوا بنظر می رسد. دونده ها نیز از فضایی مختص به خود برخوردارند که در آن یک پیست کوچک در نظر گرفته شده است.


منبع: اتاق