دکوراسیون فروشگاه و طراحی داخلی دکور فروشگاه

براي جذب مشتري و نگه داشتن مشتريان خود براي مدت زمان طولاني بايد دکوراسيون مغازه خود را به شکلي متفاوت از هم صنف هاي خود برگزينيد که علاوه بر تفاوت ، کاري مدرن ، زيبا ، جذاب ، گرم و دوست داشتني که مشتريان در آن احساس راحتي کنند باشد. براي اين منظور و رسيدن به طراحي دکوراسيون فروشگاه ايدآل خود از شيوه هاي مختلفي ميتوانيد استفاده کنيد براي مثال:
ميتوانيد براي متفاوت و چشمگير بودن ، طراحي مغازه خود را بر پايه ي تازگي و کيفيت انجام داده و برروي رنگهاي شفاف و تازه و نورپردازي جذاب تمرکز کنيد. بعضي از فروشگاهها از خطوط رنگي روي ديوار و سقف که بسيار جذاب هم هست استفاده مي کنند.
مي توانيد از طرح داخلي صميمي که در عين حال کمي تئاتري هم هست استفاده کنيد. يا شايد از طرح هاي هندسي و چند وجهي متفاوت که باعث ميشه فروشگاه نمايي آينده گرايانه به خود بگيرد. و هم مي توانيد از مبلمان و جزئيات آنتيک براي به نمايش گزاشتن ويژه گي هاي منحصر به فرد برند مورد نظرتان استفاده کنيد.

مي توانيد تنها مدرن و يا تنها کلاسيک کار کنيد ولي هستند فروشگاه هايي که مدرن و کلاسيک را به صورتي هنرمندانه در کنار هم در فروشگاهشان قرار داده و شکلي متفاوت جذاب و دوستانه به فروشگاه خود ميدهند.
منبع: پاياتک