رنگهای تیره در دکوراسیون فروشگاه

در طراحي دکوراسيون فروشگاه مدرن استفاده از عناصر سنگي، چوبي و چرمي در رنگ هاي تيره و خنثي جايگاه بسيارخاص و ويژه اي را دارا است.طراحي چنين دکور لوکسي در رنگ تيره زمينه اي بسيار پيچيده و ويژه در دکوراسيون مغازه ايجاد مي کند و ايجاد احساس خوب در مشتريان مي کند؛ مغازه هايي که در آن طراح مجبور نباشد براي حفظ ماهيت ساده گرايي و ميني ماليستي طرح هاي مد روز، دکور مغازه را به رنگ سفيد درآورد.امروزه طراحان و دکورکاران بيشتر از رنگ سفيد در طراحي خود استفاده ميکنند و بخاطر خنثي بودن در بيشتر مغازه ها مورد استفاده قرار مي گيرد اما ترکيب رنگ سفيد با رنگ هاي تيره، فضايي زيبا و بدوراز هر گونه يکنواختي درمغازه ها بوجود مي آورد.

مي توانيد در دکور مغازه خود از، پالت هاي رنگي ويژه اي استفاده کنيد که در آنها خبري از احساسات تحريک يا دپرس کننده وجود خبري نباشد و در عوض حسي شاد و سرشار از زندگي را با خود داشته باشد. و براي اينکه رنگهاي تيره در مغازه داراي همچنين خصوصياتي باشد بايد با احتياط و با تجربه آنها را بکار برد.

يکي از سخت ترين وظايف هر طراح در استفاده از رنگهاي تيره اين است که اين رنگها را طوري در دکور اسيون مغازه بکار ببرند که از جذب تمامي نور بوسيله رنگهاي تيره جلوگيري شود.پ
منبع: پاياتک