روش استفاده از نرم افزار های وایبر، لاین، تانگو، و تلگرام در ویندوز

با همگانی شدن اینترنت و بالا رفتن سرعت، نرم افزار های ارتباطی مختلفی طراحی شد که با کمک آن ها میتوانید با دوستان خود از طریق اینترنت در تماس باشید. معروف ترین نرم افزار ارتباطی یاهو چت بود که به سرعت همه گیر شد. پس از مدتی با پیشرفت تلفن های همراه هوشمند نرم افزار های مشابه یاهو چت برای موبایل نیز طراحی شد، با این تفاوت که این نرم افزار ها بر پایه شماره تلفن همراه کار میکند.
پس از مدتی برخی شرکت ها ورژن کامپیوتری این برنامه ها را نیز عرضه کردند. 
در این مطلب روش استفاده از ورژن کامپیوتری (دسکتاپ) نرم افزار های ارتباطی محبوب را بیان میکنیم.
توجه: برای استفاده از نسخه دسکتاپ این نرم افزارها، ابتدا لازم است که نسخه موبایلی آن را در موبایل خود نصب و فعال سازی کرده باشید. چون کد فعال سازی برای نسخه دسکتاپ معمولا از طریق نرم افزار تحت موبایل ارسال میگردد.

Viber
این نرم افزار به دلیل داشتن ابزار های زیاد و قدیمی بودن بسیار محبوب است. برای استفاده از ورژن کامپیتور کافیست وایبر را دانلود و نصب کنید. سپس در صفحه نخست شماره موبایل را وارد نمایید. یک پیامک حاوی کد فعالسازی برای شما ارسال میشود. با وارد کردن این کد در کامپیوتر میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید.

Tango
تانگو یک نرم افزار عمومی است که در این نرم افزار میتوانید با افرادی که هیچ آشنایی با آن ها ندارید نیز، هم صحبت شوید. برای استفاده از این نرم افزار ابتدا تانگو را دانلود و نصب کنید. پس از اجرای نرم افزار روی کامپیوتر یک گوشی شبیه به گوشی های آیفون در صفحه شما نمایش داده میشود. مشخصات خود را در این صفحه وارد کنید. یک اس ام اس فعالسازی برای شماره وارد شده ارسال خواهد شد. با وارد کردن این شماره در کامپیوتر فعالسازی انجام میشود.

Line
لاین به دلیل این که نیاز به شماره همراه ندارد طرفداران زیادی دارد. برای فعالسازی این برنامه ابتدا لاین را دانلود و نصب کنید. سپس ایمیل و رمز عبور خود را در صفحه نخست وارد نمایید. برنامه فعالسازی میشود.
Telegram
این نرم افزار به دلیل حجم کم در ارسال و دریافت طرفداران زیادی دارد. برای فعالسازی کافیست تلگرام را دانلود و نصب کنید، سپس شماره همراه خود را در صفحه نخست وارد نمایید. یک کد فعالسازی برای گوشی شما ارسال میشود که با وارد کردن این کد در کامپیوتر، نرم افزار فعال میشود. 

سرزمین دانلود