سرامیک کف با ابعاد بزرگ در دکوراسیون داخلی منزل

امروزه با رايج شدن استفاده از کف پوش هاي چوبي و ديگر مواد پرطرفدار مانند بامبو و چوب پنپه در بين خانه دارها، ممکن است زيبايي سراميک هاي کف ناديده گرفته شوند. اگر مدل سراميک کف منزل به درستي و از بين بهترين نمونه هاي موجود در بازار انتخاب شود آنوقت سخت مي توان چيزي را براي رقابت با زيبايي آنها در نظر گرفت. اگر شما هم بدنبال کف پوشي هستيد که هميشه تازه، نو و جذاب بنظر برسد انتخاب سراميک هايي بزرگ مي تواند بهترين گزينه براي شما باشد. نه تنها مزاياي بسياري در زمينه انتخاب سراميک هاي بزرگ وجود دارد بلکه نتيجه چنين انتخابي مي تواند يک دکوراسيون هميشه تميز، پاکيزه، درخشان و فوق العاده شيک باشد. در اين مطلب تعدادي از سراميک هاي کف در ابعاد بزرگ آورده شده اند که با طراحي منحصر بفرد خود دکوراسيوني بشدت زيبا و لوکس پديد آورده اند.سراميک هاي مزاياي زيادي دارند شايد بزرگترين مزيت چنين سراميک هايي در کف منزل، بزرگتر نشان دادن فضاي داخل خانه باشد. به همين خاطر توصيه اول طراحان به افرادي که در خانه هاي کوچک زندگي مي کنند استفاده از سراميک کف بزرگ در رنگ هاي روشن است. سراميک بزرگ نه تنها محيط خانه هاي کوچک را مرتب و تميز نشان مي دهد بلکه شکل مستطيلي و مربعي آنها نگاه ها را به همراه خود به انتهاي اتاق خانه مي کشاند و طول بيشتري به فضاي داخل خانه مي دهند.

زيبايي اين سراميک ها زماني که از مواد طبيعي مانند مرمر ساخته باشند، تمامي نگاه ها را به سمت خود جلب مي کند. هر چه سراميک بزرگ تر باشد، موادي که در ساخت آن استفاده شده است مانند رگه هاي طبيعي سنگ هاي معدني، بيشتر خود را نشان مي دهد. درخشندگي و براقي سراميک هاي بزرگ افسون کننده هست، شايد اين مسحور کنندگي آنها بخاطر وجود طرح هاي مربعي يا مستطيلي بزرگ در کف باشد که با نظم خاصي کنار هم چيده شده اند.
سراميک هاي بزرگ به مدرن شدن دکوراسيون منزل کمک زيادي مي کنند. زيرا در دکوراسيون مدرن زواياي براق و درخشان در دکوراسيون مهم هستند و به همين خاطر سراميک ها باعث مي شوند تمامي چيزهايي که با سادگي و لطافت طراحي شده اند به زيبايي بدرخشند.
منبع: اتاق