شومینه در دکوراسیون منزل های مدرن و امروزی

هر چه به فصل سرد زمستان ?? نزديک مي شويم بيشتر و بيشتر به فکر روشن کردن و جمع شدن بدور شومينه هاي منزلمان مي افتيم. در اين مطلب با سه نمونه از مدل هاي جديد شومينه در سبک مدرن آشنا خواهيم شد که مطمئنا نمونه هاي شبيه به آنها را کمتر در جايي ديده ايد. اين شومينه هاي زيبا با نورپزدازي صحيح همراه شده اند تا تبديل به بهترين نقطه کانوني در دکوراسيون اتاق نشيمن شوند. با چنين طراحي هوشمندانه اي حتي در فصل هايي غير از پاييز و زمستان که از شومينه ها استفاده نمي شود بازهم مي توان از آنها بعنوان يک عنصر دکوراتيو شيک و زيبا در خانه استفاده کرد.
در زمينه طراحي شومينه شيک و مدرن اصولي وجود دارد که تنها با بررسي و رعايت آنها مي توان به يک نتيجه مطلوب رسيد. موقعيت قرار گيري شومينه، مواد بکار رفته و هدف از ساخت شومينه از جمله عوامل مهم در اين زمينه هستند.

در فصل زمستان معمولا دکوراسيون منزل شامل اتاق نشيمن و پذيرايي تغيير مکان پيدا مي کنند و مبلمان بگونه اي چيده مي شوند که شومينه در راس توجه و مرکز بينايي قرار مي گيرد و ساير لوازم براساس موقعيت شومينه تنظيم مي شوند. به همين خاطر داشتن مدل شومينه اي که احساسي دنج و گرم در خانه پديد بياورد اهميت زيادي پيدا مي کند.
منبع: اتاق