عوامل موثر و مهم در غرفه سازي و غرفه آرايي نمایشگاهی

انتخاب محل مناسب متناسب با محصول و فعاليت شركت در جهت حضور نمایشگاه
انتخاب ابعاد و متراژ غرفه بر اساس امكانات، دكوراسيون غرفه نمایشگاهی و بازديد كنندگان
طراحی معماریغرفه ها با استفاده از نرم افزار های مهندسی سازه و آزمایش ایستایی غرفه ها
غرفه آرایی با روش مناسب چيدمان محصولات و یا خدمات به ترتيب اهميت
درنظر گرفتن و طراحی محلی مناسب جهت مذاكره به دور از هياهوي نمايشگاه
ایجاد سیستم منظم در ارائه خدمات در غرفه
ایجاد شرايط جذاب براي بازديد كنندگان از غرفه نمایشگاهی
استفاده از لوگو ، نمادها با توجه به نوع فعاليت شركت در ساخت غرفه
نورپردازی صحیح و هدفمند جهت ارائه خدمات یا محصولات
همسانسازی و ایجاد هارمونی بین دکوراسیون و لباس فرم هماهنگ براي مسئولین غرفه نمایشگاهی
بهره گيري از نظرات مديران شرکت ها و ارائه ی مشاوره به شکل صادقانه در طراحي غرفه
ایجاد سیستم استاندارد تشريفات و پذيرايي
طراحی و تهیه پکیج های تبلیغاتی جهت ارائه در نمایشگاه
صمیمانه علاقمندیم که شما بدانید ما اینگونه می اندیشیم که :
عمر غرفه کوتاه است ولی اثر آن تا مدتها باقی خواهد ماند ، لذا تلاشی صادقانه برای ارائه خدمات خواهیم داشت به گونه ای که بهترین و ماندگارترین تصویر را در ذهن بیننده و بازدید کننده غرفه به جا گذاریم.