فلش مموری تبلیغاتی

هداياي تبليغاتي يکي از بهترين شيوه هاي تبليغات ميباشد . در اين مقاله به صورت مختصر به مزاياي يکي از اين هداياي تبليغاتي يعني فلش مموري تبليغاتي ميپردازيم.

در حقيقت فلش مموري تبليغاتي يکي از نوآوريهاي فني بزرگ در دهه گذشته ميباشد. فوايد اين نوآوري باعث شده که فلش مموري جايگاه خاصي در ميان هداياي تبليغاتي داشته باشد. يکي از نکته هاي بسيار مهم در بازار يابي تبليغاتي در مورد فلش مموري ها ذخيره سازي بسيار بالاي آن است. استفاده از فلش مموري هاي تبليغاتي براي مشتريان بسيار مقرون به صرفه ، مفيد ، ماندگار و اثربخش ميباشد.شما ميتوانيد آن را در هر جايي نگهداري نماييد و اطلاعات بسيار زيادي را بر روي آن قرار دهيد. فلش مموري تبليغاتي استفاده از کاغذ را به صورت قابل توجهي کاهش ميدهند.يک طراحي خوب و بسته بندي جذاب ميتواند اثر گذاري اين محصول را بر روي مخاطب بيشتر نمايد.شما ميتوانيد به جاي بروشور و کاتالوگ هاي تبليغاتي ، محصولات خود را با گرافيک بالاتر و طراحي جذاب تر به صورت فيلم يا در قالب PDF بر روي فلش مموري بارگزاري و آن را به مشتري ارائه نماييد.همچنين در هزينه هاي چاپ نيز صرفه جويي قابل توجهي نماييد. در اين صورت مشتري شما براي مشاهده محصولات بر روي فلش مموري تبليغاتي اشتياق بيشتري خواهد داشت و در صورت طراحي جذاب زمان بيشتري را صرف اين کار خواهد کرد. از طرف ديگر شما ميتوانيد نسخه هاي جديد محصولات خود را در هر زماني که ميخواهيد بر روي فلش مموري قرار دهيد و آن را در کمترين زمان ممکن بدون صرف هزينه چاپ در اختيار مشتري قرار دهيد. نکته بسيار حائظ اهميت در اين مطلب اين است که کاتالوگ و بروشور توسط مشتريان بسيار به ندرت حمل ميگردند و به مرور زمان فرسوده شده و دور ريخته ميشوند اما فلش مموري تبليغاتي يکي از ضروري ترين ابزار در اين زمان ميباشد که در هر لحظه همراه مشتري خواهد بود.
با مجهز بودن به کارگاه چاپ ليزر و برش co2 ميتواند با انجام چاپ بر روي انواع هداياي تبليغاتي و فلش مموري تبليغاتي و ساخت جعبه هاي چوبي شکيل شما را در تبليغاتتان به بهترين نحو ياري نمايد.لازم به ذکر است که اين شرک وارد کننده انواع فلش مموري تبليغاتي با جعبه هاي پلاستيکي يا فلزي ميباشد.