مبل چرم در چیدمان دکوراسیون منزل

دکوراسيون منزل- هنگامي که دکوراسيون نشيمن يا پذيرايي را با مبل چرم تزيين مي کنيد به يکباره کلاس، زيبايي و کيفيت را براي محيط مورد نظر به ارمغان آورده ايد. مبل هاي چرم را مي شود از انواع بسيار تاثير گذار در ميان نمونه هاي ديگر حساب نمود. جالب است بدانيد که چرم اصل با گذر زمان زيبايي بيشتري بخود مي گيرد؛ در حقيقت هر چه جلوتر مي رويد بر راحتي و شيکي اينگونه مبل ها افزوده مي شود. قبل از خريد مبلمان چرم بايد به نکاتي توجه کنيد که در اين مطلب به اختصار توضيحاتي در اين مورد خواهيم داد.

چرم چهار برابر از پارچه مقاوم تر است، بنابراين هنگام انتخاب مبل هاي چرمي خيالتان از بابت بازي کودکان بروي مبلمان راحت باشد. همانطور که در بالا گفتيم مبل چرم هم مانند ژاکت يا کفش چرم با گذر زمان بهتر مي شود. بهترين و البته گران ترين نوع چرم در بازار هم چرم آنيلين است. رنگ هاي اين چرم عميق ترين و غني ترين رنگ را دارند و به همين دليل هيچگونه پوششي براي محافظت رنگ بروي آن نمي کشند. البته مبل هاي چرم نميه آنليلين هم توليد مي شوند که در آنها از روکش و محافظ براي حفظ رنگ استفاده مي شود تا ديرتر شفافيت خود را از دست بدهند. نوع ديگر چرم مورد استفاده در مبلمان، چرم هاي رنگدانه دار هستند. در اينگونه چرم ها رنگ به عمق چرم نفوذ نمي کند و بصورت سطحي است، به همين خاطر رنگ هاي اين مدل غني نيستند. براي محافظت از مدل هاي رنگدانه دار در برابر خراش و زخم خوردگي و رنگ پريدگي لايه هاي محافظتي بروي چرم کشيده مي شود. مبل هاي چرم از اين مدل معمولا قيمت ارزان و کيفيت خوبي دارند اما راحتي و نرمي چرم هايي که رنگ در آنها به عمق نفوذ مي کند را به هيچ عنوان ندارند.
پارچه چرمي اصل در مدت زمان ?? ثانيه با دماي بدن انسان متعادل مي شود بنابراين به حرف کساني که مي گويند مبل هاي چرم سرد هستند توجه نکنيد. از خريد مبلماني که از ترکيب وينيل (پلاستيکي که در ساخت pvc استفاده ميشود) و چرم خود داري کنيد زيرا اين مبل ها برخلاف چهره زيبايي که دارند اصلا دوام و کيفيت چرم اصل را ندارند. مبل چرم معمولا قيمتي سه برابر مبل هاي پارچه اي دارند درنتيجه فاکتور قيمت هم در خريد بحث مهمي است.
منبع: اتاق