مراسم های مختلف

تشريفات عروسي و خدمات مجالس يکي از مجهز ترين و معتبر ترين برگزار کنندگان مجالس با شکوه عروسي و مجري همايش هاي دولتي و خصوصي به شمار مي رود، اين موسسه فعاليت خود را از سال 1383 آغاز نموده و در طي سال ها با سرمايه گزاري مداوم انساني و مالي و بکارگيري کارشناسان مجرب وکارمندان متعهد و زيرگروه هاي حرفه اي در زمينه طراحي، اداره و پذيرايي مراسم و جشن ها به عنوان يکي از معتبرترين و بهترين تشريفات تهران و ايران شناخته مي شود.


رسالت فعاليت
تشريفات عروسي و خدمات مجالس به عنوان يک موسسه خدماتي و تشريفات پذيرايي در زمينه مشاوره و برگزاري انواع جشن ها و گرد همايي، خدمات پذيرايي ديپلماتيک و اداري و ضيافت هاي خانوادگي به هم ميهنان عزيز خدمت مي کند. هدف ما ارائه کليه خدمات و تامين نيازمندي هاي برگزاري مراسم به شکلي درخور، مطمئن و آبرومند مطابق با نظر ميزبان برگزار کننده است.
تشريفات و خدمات مجالس  با به کارگيري امکانات، ادوات و زيرگروه هاي تخصصي و همچنين مديريت کار آمدکليه اجزاء ستادي و عملياتي مورد نياز در برپايي يک مراسم ، به موقع و بدون نقص اجرا شدن مراسم ميزبان را تضمين مي کند.
تشريفات مجالس عروس
کيترينگ 
کيترينگ تشريفات عروسي  با در اختيار داشتن آشپزخانه مجهز صنعتي وطبخ روزانه انواع غذا توسط سرآشپز درجه يک تهران دامنه وسيعي از انتخاب غذاي با کيفيت را در منوي خود عرضه مي کند.
منوي غذايي ارائه شده توسط تشريفات و خدمات مجالس  کليه غذاهاي سنتي و ايراني و رنج کاملي از انواع غذاهاي فرنگي، اسنک ها و اردوورهاي مديترانه اي را شامل ميشود (منوي غذايي) در کنار انواع دسر و سالادهاي تازه و سس هاي مخصوص سرآشپزميزشامي مثال زدني را فراهم مي آورد بعلاوه بکارگيري نهايت سليقه در سفره آرايي و مشارکت گروه نور و تزئينات محيطي تشريفات  ميز پذيرايي منحصر به فرد و همتا با مجلل ترين سلف سرويس هتل هاي 5 ستاره بر پا مي شود که براحتي آمادگي پذيرايي همزمان 200 تا 2000 نفر را خواهد داشت.
کيترينگ  با هدف تامين سلامتي و تضمين کيفيت غذايي اقدام به گرفتن گواهي نامه هاي ISO و HACCP نموده و شايان ذکر است در کيترينگ به منظور احترام به مقام مشتري کليه فرايند تهيه غذا، از خريد و تهيه مواد اوليه طبخ ،ارسال و سرو غذا زير نظر مشاور تغذيه و کنترل کيفيت مواد غذايي صورت مي پزيرد تا که حاصل کار همواره از نظرکيفيت غذايي و رضايتمندي مشتري تضمين شده باشد.
آشپزخانه  همه روزه مسئوليت تهيه ارسال و سرو غذا در انواع سمينار و گردهمايي هاي مختلف و شام مجالس عروسي تهران را برعهده داشته که استفاده از وسايل نقليه ويژه حمل غذاي گرم و مهارت کارکنان آشپزخانه در سيستم سرو و پذيرايي از انبوه مهمانان، تشريفات را نسبت به سايرين متمايز مي سازد.
گل،گل آرايي و تزئينات محيطي
برگزاري مراسم عروسي | خدمات مجالس | صندلي مراسم عروسي
جشن هاي با شکوه عروسي ، تشريفات ديپلماتيک و خوشامدگويي، حتي مراسم ترحيم بخش بزرگي از شکوه و زيبايي خود را مديون زيبايي گل و بکارگري سليقه در تزئين گل توسط گل آراي مجلس هستند. انتخاب نوع گل، رنگ آرايي دسته هاي گل، چيدمان وگل آرايي مجلس نقش بسزايي در کيفيت بصري و زيبايي شناختي مراسم، بجا ماندن عکس هايي زيبا، و شکوه برگزاري هر مراسمي دارد.
تشريفات و خدمات مجالس  با وقوف به اهميت اين موضوع ضمن تهيه آرشيوي از آلبوم هاي گل آرايي و ژورنال هاي دکوراسيون انواع مجالس روز اروپا و آمريکا اقدام به تحقيق و جمع آوري شکيل ترين و بروزترين الگو هاي تزئين گل در ايران و ساير نقاط جهان نموده تا با الهام گرفتن از جديدترين مدل ها و مطابقت با سليقه مجالس ايراني، بهترين شيوه ها و الگوهاي گل آرايي متناسب با هر مجلس را عرضه کند. دقت و ظرافت بکار رفته درگل آرايي و رنگ آميزي مجالس تشريفات  در هر مهماني باعث متمايز و منحصر بفرد شدن هر مراسم مي شود و در ضمن شکوه خيره کننده آن روز عکس هاي زيبا وخاطره انگيزي بجا خواهد گذاشت.
خدمات گل آرايي وتزئينات محيطي تشريفات 
· مشاوره جهت انتخاب گل در مراسم و تناسب رنگ با سرويس پذيرايي و هارموني رنگ مراسم.
· ارسال گل، دسته گل و تاج گل به منزل يا مراکز اداري و هتل ها .
· اجراي دکوراتيوگل و تزئينات محيطي براي ادارات، سازمان ها در نمايشگاه ها و افتتاحيه ها و ...
· گل آرايي منزل براي ضيافت هاي خانگي، انواع رسوم و پذيرايي ،گل اتاق مهمان، پا تختي و غيره.
· گل آرايي ماشين عروس در منزل .
· فروشگاه آنلاين ارسال گل هديه . (بزودي)
محل برگزاري مراسم
تشريفات  به عنوان مدرنترين برگزار کننده انواع مراسم آماده سرويس دهي به هر نقطه از تهران وحتي ساير شهرهاي ايران مي باشد. تمامي امکانات و تجهيزات لازمه به صورت قابل حمل هم پيش بيني شده اند که بنا به درخواست شما توسط سيستم باربري به محل مورد نظر حمل شده و در عرض چند ساعت کليه وسايل تزئيني و دکوراتيو در محل اسمبل شده و آشپزخانه سيار مستقر و مهمانداران در انواع کانترهاي پذيرايي آماده پذيرايي خواهند بود.
در صورت تمايل به برگزاري مراسم در ملک شخصي پس از مشاوره ابتدايي توسط کارشناسان مجموعه وکسب اطلاع از انتظارات شما از نحوه برگزاري جشن مورد نظر، محل توسط طراح و ديزاينر مجموعه مورد بازديد و بررسي قرار گرفت تا از نظر امکانات و فضاي لازم مورد ارزيابي قرار بگيرد و در صورت تامين حداقل شرايط برگزاري ساير امکانات در صورت لزوم- مانند تامين سيستم سرمايش و يا گرمايش،برق اضطراري به محل حمل مي شوند. و طراح مجموعه نظر نهايي و طرح کلي اجراي مراسم را در اختيار شما خواهد گذاشت.تا با انتخاب خود طرح نهايي برگزاري مراسمتان را مجسم کنيد.
در صورتي که مراجعين به فضايي براي برگزاري مراسم احتياج داشته باشند تشريفات و خدمات مجالس  داراي کامل ترين فهرست باغ و ويلا هاي اختصاصي مناسب براي برگزاري مراسم مي باشد. اين مجموعه با در نظر گرفتن شرايط و سليقه مراجعين چندين باغ مناسب برگزاري خاص آن مراسم به آنها معرفي خواهد کرد و در صورت تمايل در اختيار ايشان قرار خواهد داد.
تشريفات ملل داراي فهرست کاملي از سالن هاي اجتماعات در سطح شهر، باغ هاي با شکوه در داخل يا حومه شهر و متناسب با ظرفيت و شرايط هر نوع مراسم در اختيار ميزبان قرار خواهد داد تا دامنه انتخاب مناسبي براي ايشان فراهم شود.