مقررات فنی غرفه سازی

مقررات فني نمايشگاه و غرف خود ساز تخليه فضاي نمايشگاه از كالا و تجهیزات
1) براي جلوگيري از بروز هرگونه مشكل در امر غرفه سازي، مشاركت كنندگان محترم مي بايست پيمانكار غرفه ساز خود را از بين پيمانكاران مورد تاييد شركت نمايشگاه ها كه با قوانين اين نمايشگاه آشنا بوده و ضمانت هاي لازم از آنان دريافت گرديده است انتخاب و با آنان انعقاد قرارداد نمايند. (ليست نام و شماره تماس غرفه داران مورد تاييد در وب سايت شركت قرار دارد.) در غير اينصورت پيمانكار غرفه ساز جهت دريافت تاييديه كار در سالن هاي نمايشگاهي مي بايست حداقل يك هفته قبل از شروع بكار به كارشناس فني اين شركت مراجعه نموده و پس از طي مراحل گزينش مجوز كار را دريافت نمايد.
2) غرفه ها بصورت پیش ساخته با تجهیزات متعارف شامل دیواره، موکت کف، سردرب نویسی، یک عدد میز و دو صندلی، روشنایی و انشعاب برق تك فاز می باشد.
3) مشاركت كنندگان برای ساخت غرف خودساز موظفند طرح و نقشه هاي مربوط به ساختمان غرفه خود را با مشخصات كامل فني به همراه لوح فشرده حاوي نماي سه بعدي آن حداكثر 15روز قبل از تحويل غرفه ها جهت تایید به كارشناس فني امور برگزاري نمايشگاه تسليم نمايند در غير اينصورت از شروع غرفه سازي ممانعت بعمل خواهد آمد.
4) كارهاي ساخت و ساز و مونتاژ در غرفه بايد حداكثر 6 ساعت قبل از افتتاحيه پايان يابد و مشاركت كنندگان موظفند كليه وسايل غير قابل استفاده از قبيل ابزارآلات، مابقی مصالح، جعبه خالي و غيره را از غرفه ها خارج نمايند در غير اينصورت امور برگزاري نمايشگاه راساً اقدامات لازم را بعمل آورده و هزينه هاي مربوطه را از شرکت کننده دريافت خواهد نمود.
5) لازم است طراحی و ساخت اتاق های مذاکره و VIP به صورتی انجام گیرد که داخل اتاق از بیرون قابل مشاهده باشد.
6) تمامي امور مربوط به ساخت و ساز مي بايـست در خارج از محوطه نمایشگاه صـورت گرفته و مصالح غرفه های خود ساز باید بصورت پیش ساخته و رنگ شده، حمل و در سالن نصب شوند.
7) طراحی و ساخت طبقه دوم در غرفه ها فقط براي غرفه هاي بالاي 48 متر و پس از تائـید طرح توسط كارشناس فني امور برگزاري نمايشگاه امکان پذیر مي باشد. طبقه دوم این غرف می بایست بدون سقف اجرا شوند و همچنین ارتفاع مجاز و تمام شده غرفه آرايي درسالن 3.5 متر می باشد.
8) پس از خاتمه نمايشگاه، حمل تمامي نخاله ها و زباله هاي موجود در سالن بر عهده مشارکت کنندگان مي‎باشد و مي بايست غرفه و سالن به همان صورت اوليه تحويل نمايشگاه گردد. حداكثر مهلت براي تخليه غرفه ها 24 ساعت پس از اختتاميه است.
9) به غرفه های خودساز تنها زمین و یک انشعاب برق تعلق خواهد گرفت و تامین کلیه وسایل ساخت و دکوراسیون و تجهیزات غرفه بر عهده مشارکت کننده خواهد بود. شرکت غرفه ساز
10) ورود هر گونه مصالح ساختمانی از قبیل گـچ، سیـمان، هرنوع مـاسه، پوکـه، شـن، سنـگ ریزه، هر نوع خـاك، آسفالت، تيغه گچي، بلوك و مشابه آنها و همچنین هر نوع ماشین آلات از قبیل، اره برقی، دستگاه برش، دستگاه جوش بالاتراز 50 آمپر پمپ باد بالاتر از 20 لیتر و پیستوله رنگ پاشی و ابزار و ادوات مکمل یا مشابه آنها و هر گونه آهن آلات خام جهت ساخت غـرفه به محـوطه و سـالن نمایشگاه ممنـوع می باشد.
11) چنانچه مشاركت كننده اي نتواند ظرف مدت مذكور غرفه خود را تخليه کند شركت نمايشگاه ها هيچ گونه مسئوليتي در قبال حفظ و نگهداري و خسارات وارده به كالاها نخواهد داشت. هزینه هر ساعت تاخیر در تخلیه غرفه و سالن معادل 15% از كل ارزش اجاره بها غرفه محاسبه و به عنوان خسارت بصورت نقد دریافت و يا از محل چك دريافتي حسن انجام تعهدات وصول خواهد گردید.