منظور از استند مولتی سایز چیست؟

امروزه تبليغات نقش مهمي را در دنياي تجارت ايفا مي‎کند. استندهاي مولتي سايز يکي از ابزارهاي مهم براي تبليغات به شمار مي‎روند که شامل سازه‌هايي با انواع چاپ با مدياهاي مختلف مي باشند و اين امکان را به شرکت‎ها‎ و مؤسسات مي‎دهند تا محصولات خود را به صورت مطلوب و واضح در معرض ديد عموم قرار دهند. استندها در سايزها و اندازه‌هاي متفاوت طراحي و ساخته مي شوند. از اين رو شاهد پسوند مولتي سايز در انتهاي نام آن‎ها هستيم.

از مزاياي کلي استندهاي مولتي سايز مي‎توان به زيبايي در عين سادگي، صرفه‎جويي در زمان و هزينه، تبليغات در سطح وسيع، نصب و راه اندازي سريع و حمل و نقل آسان اشاره نمود. استندها داراي انواع متفاوتي هستند که در اينجا به چند نوع آنها اشاره مي کنيم:

انواع استندهاي مولتي سايز
استند مولتي سايز براي تبليغ و استقرار مناسب محصولات در سوپر مارکت ها، فروشگاه‏هاي زنجيره‌اي، داروخانه‌ها و… استفاده مي‌شود. استندهاي مولتي سايز داراي انواع مختلف مي‎باشند از جمله استندهاي نمايشگاهي و استندهاي داروخانه اي.

استند‎ها‎ي نمايشگاهي: اين نوع استندها سازه‎ها‎يي هستند با متريال‎ها‎ي فلزي ـ طلق، پلکسي گلاس و كارتن پلاست كه در نمايشگاه‎ها‎ي مختلف براي نشان دادن محصولات و فرآورده‎ها‎ در معرض ديد عموم، مورد استفاده قرار مي‎گيرند. استند لوازم تحرير

استندهاي داروخانه اي: اين نوع استند سازه‎ها‎يي در ابعاد مختلف كه شامل ديواري، ايستاده و روميزي مي‎باشند و با متريال‎هاي چوبي، مفتولي و طلق پلكسي گلاس در اشکال، رنگ‎ها‎ و طيف‎ها‎ي متفاوت براي نگهداري انواع کالاها و محصولات کاربرد دارند. استندهاي داروخانه‎اي ويترين‎ها‎ي كوچكي از شركت‎ها‎ي توليدکننده و عرضه کننده محصولات بهداشتي مي باشند كه براي داروخانه‎ها‎ و فروشگاه‎ها‎ي اجناس بهداشتي ابزار مناسبي جهت تبليغات به شمار مي‎روند.

نوع ديگري از تقسيم‎بندي استندها، بر اساس شکل ساختاري آنها مي باشد. در زير به برخي از مهمترين آنها اشاره مي‎کنيم:
استند روميزي
استند كراس
استند ايکس
استند پاپ آپ
استند رول آپ
اسپيس فريم
استند بامبو
استند پلاکسي گلاس
استند تلسكوپي
استند فلزي
لايت باکس
استند تلسکوپي
استند چرخشي
استند فلکه‌اي