نحوه ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان خانه

استفاده از کاغذ ديواري مي تواند به ما کمک کند تا خانه اي زيبا تر و دلپذيرتر داشته باشيم. تنها کافي است که بدانيم آن را در کجا و به چه نحوي به کار بگيريم و چگونه مبلمان فضاي داخلي را متناسب با آن بچينيم.

در اين مطلب قصد داريم چند نمونه از کاربرد کاغذ ديواري در فضاهاي داخلي مختلف را به شما معرفي کنيم و همراه با شما ببينيم که روش هاي استفاده از آن چگونه است. دانستني هاي لازم براي انتخاب کاغذ ديواري را با شما مرور خواهيم کرد. با ما همراه باشيد

براي طراحي فضاهاي داخلي ابتدا طيف رنگي مورد علاقه خود را در نظر بگيريد و پس از آن خريد را انجام بدهيد. هنگام انتخاب کاغذ ديواري بهتر است به ديگر وسايل و اجزا فضا هم فکر کنيد. طيف رنگي، سبک دکوراسيون، نورپردازي و نورگيري فضا از عوامل تاثير گذار در انتخاب کاغذ ديواري هستند. لازم نيست که قبل از شروع کار دقيقا بدانيد که چه چيزي را مد نظر داريد اما دانستن کليت آن کاملا ضروري است.

اگر به ست کردن و هماهنگي رنگ در دکوراسيون منزل خود علاقه مند هستيد مي توانيد مانند آنچه در تصوير زير مي بينيد کاغذ ديواري را با روکش صندلي و مبلمان ست کنيد. ترکيب رنگ آبي و سفيد در اين فضاي کار کوچک حس شادابي را به وجود آورده و باعث شده فضا پرنورتر به نظر برسد.

فضاي نشيمن با طراحي کلاسيک نيازمند کاغذديواري هماهنگ با آن است. طرح و نقش کاغذ ديواري يکي از نکته هاي اساسي است که بايد به آن دقت داشت. در اين نمونه کار در کنار کاغذ ديواري کلاسيک، رنگ بنفش مبلمان به شدت خود نمايي مي کند. اين بار طراح ترجيح داده تا رنگ زيتوني کاغذ ديواري، زمينه اي باشد براي جلوه رنگ بنفش!
به دليل وسيع بودن سطح ديوارها انتخاب رنگ کاغذ ديواري تاثير بسيار زيادي در روشن و پرنور جلوه کردن فضا دارد. اگر دوست داريد خانه اي پر نور و روشن داشته باشيد بهتر است به سراغ کاغذ ديواري هايي با زمينه رنگ سفيد و يا طيف رنگ هاي خنثي برويد و در انتخاب مبلمان نيز همين نکته را مد نظر قرار دهيد. با اين روش به راحتي مي تواند فضايي پر نور را در دکوراسيون منزل خود به وجود بياوريد.
منبع: بيتوته