نکاتی برای طراحی غرفه نمایشگاه

در طراحی غرفه نمایشگاه ، ارائه طرح درست تجاری، استفاده از لوگوی شرکت و شیوه طراحی بسیار مهم است. این فاکتور ها غرفه شمارا بسیار جذاب تر خواهد کرد و مردم را به غرفه شما خواهد کشاند . و همینطور به شما شانسی خواهد داد که محصولات تان را در یک گروه بزرگ در معرض نمایش بگذارید . ساخت غرفه

یک طراحی غرفه نمایشگاه جذاب به شما این شانس را می دهد که توجه دیگران را جلب کنید. بنابراین برای اینکه مطئن شوید مردم از غرفه شما بازدید می کنند ، باید طراحی غرفه نمایشگاه تان جذاب تر و قابل نمایش باشد . ما روش هایی را به شما معرفی می کنیم که به جذابیت طراحی غرفه نمایشگاه تان بیفزاید:
بنر – می توانید از بنر مناسب برای جلب توجه مخاطبان تان استفاده کنید . گرافیک بنر و استفاده از شعار شرکت در ارتفاعات بالا بسیار کاربردی ست.
تم – بعد ازطراحی غرفه نمایشگاه ، در مراحل بعدی می توانید آنطور که می خواهید آن را شخصی سازی کنید. اگر برای غرفه تان تم انتخاب کنید ، غرفه تان حرفه ای تر به نظر می رسد. مدل های مختلف استند های موجود را بررسی کنید و چیزی که با خواسته شما هماهنگ تر است را انتخاب کنید.
قفسه بروشور و تبلیغات – استند بروشور و تبلیغات یک ترفند بزرگ برای جذب آدم ها به غرفه شما ست. این استند ها از آلومینیوم و پلاستیک ساخته می شوند و بسیار سبک وزن ، تاشو و قابل حمل هستند.

ویترین نمایش محصولات یا استند
ویترین و یا استند – ویترین یک راه عالی برای نمایش محصولات شما ست. این ویترین ها می توانند از جنس نئوپان و MDF و یا شیشه باشند.
صرف نظر از نوع تجارتی که دارید ، می توانید مشتری ها را جذب نموده و به غرفه نمایشگاهی تان ، شکل حرفه ای بدهید.
-نور پردازی- نور پردازی درست و استفاده از لایت باکس های مناسب عامل بسیار مهمی در طراحی غرفه نمایشگاه به شمارمی آید . نورپردازی به غرفه شما جلوه خاصی خواهد بخشید.
رنگ سازمانی – در طراحی غرفه نمایشگاه حتما از رنگ سازمانی شرکت تان استفاده کنید ، بهتر است که این تلفیق رنگ به گونه ای باشد که به چشم مخاطب شگرف بیاید . 

منبع: متودکس