ویژگی های یک باربری خوب

اگر روزي از شما پرسيده شود : "ويژگي هاي يک باربري خوب چيست؟" جواب شما چه خواهد بود ؟

اين که در تعريف يک باربري خوب بگوييم : باربري خوب باربري است که هميشه درست سر زمان مقرر و تعيين شده براي ارائه ي خدمات حاضر باشد ، ميزان هزينه اي که در قبال خدماتش اعلام ميکند براي مشتري ها منصفانه و مقرون به صرفه باشد و يا اين که هنگام ارائه خدمات به مشتريانش اين اطمينان خاطر را به آن ها بدهد که وسايلشان را در سلامت کامل در مقصد تحويل خواهند گرفت ؛ کافي است ؟

يک باربري خوب تنها به باربري اي با ويژگي ها بالا اطلاق نمي شود.
1. اتوبار که ؛ براي انجام آسان و هرچه بهتر کار مشتريان خود ، اقدام به ارائه مشاوره هايي کامل و جامع به مشتري ها ، حتي مشتري هاي تلفني کند
2. باربري که ؛ داراي اپرتور هايي باشد تا بيست و چهار ساعت شبانه روز آماده ي ارائه ي توضيحات جامع و مفيد به مشتري ها بوده و پس از آن بهترين گزينه ي ممکن را با توجه به شرايط مشتري ها به آنان پيشنهاد و ارائه دهند
3. باربري که ؛ در ارائه خدمات خود به مشتريان ، از بهترين و برترين خدمات بسته بندي اثبات و اثاثيه استفاده کند و همچنين براي حمل و نقل آن ها از کارگر هايي مجرب ، ماهر و زبر دست استفاده کنند .
4. باربري که ؛ ماشين هايش اعم از سبک يا سنگين در تمام زمان ها حضور به موقع و در اسرع وقت در محل اعلام شده توسط مشتري را داشته باشند .
5. باربري که ؛ هنگام جا به جايي ، وسايل مشتري ها را مانند وسايل شخصي خودش بداند و در جهت سلامت وسايل بسيار دقيق و محتاطانه رفتار کند
6. باربري که ؛ خدماتش را تنها به رساندن وسايل به محل اعلام شده توسط مشتري ختم نکند و پس از اتمام کارهاي باربري ، به مشتري ها در جا به جايي درست وسائل هم کمک کند
7. باربري که ؛ کاگرانش خود را موظف بدانند در صورت درخواست مشتري ها حتي در چيدمان اوليه وسائل هم با آنان همکاري داشته باشند.
8. باربري که ؛ اپراطور هاي آن پس از خدمات رساني کارگران شرکت به مشتري ها ، پيگيري مسؤلانه اي در زمينه ي بدست آوردن رضايت کامل مشتري از خدمات ارائه شده داشته باشند .
9. باربري که ؛ از انتقادات و پيشنهادات مشتريان در زمينه ي فعاليت هاي کارگرانش استقبال کند و براي اين موضوع اهميت بالايي قائل شود.