چه شیشه‌شیری خوبه؟

سيسموني - همه ما مي‌دانيم که شير مادر بهترين شير براي فرزند دلبندمان است و تا جايي‌که امکان دارد سعي مي‌کنيم شير خودمان را به نوزادمان بدهيم، اما گاهي چاره‌اي نيست، بايد شير‌خشک را جايگزين شير مادر کنيم. هيچ شکي نيست که شير‌خشک بايد بهداشتي و با کيفيتي بالا باشد، حالا مي‌ماند شيشه‌شير و وسايلي که بايد با آن شيرخشک را درست کرد. اين هم از مواردي‌ست که وقتي براي خريد آن به بازار مي‌رويم تقريبا تصميم‌گيري برايمان سخت مي‌شود، شيشه‌شير يا از جنس پيرکس است يا پلاستيکي که چند نمونه از آن‌را معرفي مي‌کنيم:

شيشه‌شير «بي‌بي‌نوا»
شيشه‌شير پيرکس ??? ميلي ليتر بِي‌بي‌نوا در طرح‌هاي متنوع و با سه رنگ صورتي، آبي و سبز در بازار موجود است. انواع ديگري هم از اين شيشه‌شير در اندازه،‌ رنگ و جنس‌هاي مختلف وجود دارد. بي‌بي‌نوا محصول کشور آلمان است.

شيشه شير «بِي‌بي‌سيل»
شيشه شير ??? ميلي ليتر سيل باتل بِي‌بي‌سيل داراي يک محفظه سيليکوني به نام «سيل باتل» است که به هنگام مکيدن، کاملا فشرده مي‌شود و در هنگام شير‌خوردن روي خودش جمع مي‌شود و باعث مي‌شود که فشار هوا يکسان شده و خلَع داخل شيشه ايجاد نشود. با اين شيشه شير از دل‌درد و سکسکه به مقدار بسيار زيادي کاسته مي‌شود.
منبع: ني ني بان