چگونه با مطالب خوب ، لینک و بازدید بگیریم ؟

اگر مطالب خوب بنویسید ، در جذب کاربر شانس بیشتری خواهید داشت . وقتی خوانندگان وبسایتتان تصمیم به اشتراک گذاری مطلب سایت شما در موتورهای جست و جو میگیرند ، شما یک لینک از شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کنید . آیا تا به حال شده است که از یک مطلب آنقدر خوشتان بیاید و آن را برای همه دوستانتان ارسال کنید ؟ آیا دوستانتان از آن مطلب خوششان نیامده است و آن را منتشر نکرده اند ؟

دوستان بازدیدکننده شما ، به سایت شما وارد میشوند و اگر از مطلب شما خوششان بیاید ، مسلما دوباره آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر میکند. حتی شاید آنها با خواندن مطلب شما ، ایده ای برای یک مطلب جدید به ذهنش برسد و آن را در وبلاگ خود منتشر کند و به سایت شما لینک بدهد.

اهمیت تولید مطالب خوب و جدید
شاید یادتان رفته باشد شما چرا اینجا هستید ؟ مطلب جدیدی منتشر شده است و شما در حال خواندن آن هستید ، آیا غیر از این است ؟. به کاربران خود مطالب جدید و خوب آموزش بدهید تا آنها نیز برای شما کاری انجام بدهند و یا هر روز یا چند روز به سایت شما سر بزنند و مطالب جدیدتان را بخوانند . مطمئن باشید که خیلی از کاربران دوستانی دارند که در طی روز از آنها درباره سایت‌های خوب و با ارزش میپرسند . سعی کنید که آنقدر به کاربران نزدیک بشوید تا اول از همه سایت شما را به دوستان خود معرفی کنند . شاید این روش به طور مستقیم به دریافت لینک مرتبط نباشد ، اما حلقه ایجاد لینک گسترده تر میشود.

ساخت لینک یا link building مثل این میماند که شما از دوستانتان بخواهید که شما را به دیگر دوستانشان معرفی کنند . در این حالت ، شما فقط کاربر را برای خواندن مطالب تبلیغاتی خود دعوت نمیکنید ، بلکه با مطالب خوب از آنها پذیرایی میکنید و اگر آنها به محصول و یا خدمات شما نیاز داشته باشند ، از صفحه مخصوص به آن دیدن می‌کنند و از محصول و یا خدمات شما استفاده می‌کنند.