کابینت آشپزخانه سفید در دکوراسیون منزل

کابينت آشپزخانه سفيد هميشه در بين خانه دارهاي ايراني طرفداران زيادي داشته است. اين محبوبيت و طرفداري زياد از کابينت هاي سفيد رنگ در آشپزخانه دلايل متعددي دارد. اولين دليل، راحت سِت شدن اين رنگ با ديگر رنگ ها و وسايل موجود در آشپزخانه است. همانطور که مي دانيد رنگ سفيد تقريبا در کنار تمامي رنگ ها، زيبا و شيک جلوه مي کند به همين خاطر رنگ سفيد به يک رنگ مطمئن در دکوراسيون منزل تبديل شده که هر فردي با خيال راحت آنرا انتخاب مي کند.

کابينت سفيد مخصوصا براي آشپزخانه هاي کوچک بسيار مناسب هستند به اين خاطر که فضاي آشپزخانه را بزرگ تر نشان مي دهد. اگر آشپزخانه شما نورگيري مناسبي داشته باشد ترکيب روشنايي روز با رنگ سفيد کابينت ها، فضايي رويايي، دلباز و وسيع را بوجود مي آورد. رنگ سفيد در تمامي مدل ها و سبک هاي کابينت هاي آشپزخانه از قبيل مدرن و کلاسيک مورد استفاده قرار مي گيرند اما در نمونه هاي مدرن بخصوص مدل هاي هاي گلاس، رنگ سفيد تاثير و زيبايي بيشتري از خود در دکوراسيون آشپزخانه به نمايش مي گذارد. البته در کابينت هاي سبک کلاسيک هم از رنگ سفيد استفاده مي شود اما در اين مدل هاي رنگ سفيد آن تاثير و چشم گيري لازم را ندارد و بهتر است کابينت هاي کلاسيک را به همان رنگ چوب کمرنگ يا پررنگ باشند تا تاثير گذاري بيشتري در آشپزخانه داشته باشند.

همانطور که پيش تر گفتيم نمونه هاي هاي گلاس با سطوح براق خود زماني که به رنگ سفيد انتخاب شوند، در صورت نورپردازي صحيح در آشپزخانه، خود به دليل خاصيت منعکس کنندگي زيادي که دارند به منبع نور ثانويه در دکوراسيون آشپزخانه تبديل مي شوند و آنرا باشکوه تر و چشم گيرتر مي کند. اما رنگ سفيد معايبي هم دارد. رنگ سفيد در صورت ضربه خوردن يا لک شدن سريعا آنها را بنمايش مي گذارد بنابراين بهتر است از جنس هاي باکيفيت کابينت سفيد در آشپزخانه خود استفاده کنيد.
منبع: اتاق