کاربردها و مزایای پیامک در دارالترجمه ها

لازمه موفقیت دفاتر دارالترجمه در کار و جلب رضایت مشتری وقت شناسی و دقت در انجام کارهاست.مدارک و مطالبی که برای ترجمه به دارالترجمه تحویل داده می شود معمولا دارای محدودیت زمانی است,از این روی تحویل به موقع ترجمه,عدم تاخیر و دقت و کیفیت ترجمه برای مشتری بسیار حائز اهمیت است. اما پنل پیامک چگونه می تواند در دفاتر دارالترجمه به بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتری منجر شود؟ در ادامه این مقاله به نمونه های کاربردی و تاثیرگذار پنل پیامک در دارالترجمه خواهیم پرداخت.
اطلاع رسانی
یکی از دغدغه های اصلی مشتریانی که مدارک و یا مقالات خود را به دارالترجمه ها سفارش می دهند آگاهی از زمان دقیق تحویل ترجمه است.گاه فرد نیاز دارد تا در زمان معینی مدارک تحصیلی و یا کاری خود را به سفارت خانه تحویل دهد,گاه دانشجو نیاز دارد تا ترجمه مطالب خود را تا زمان معینی به استاد ارائه کند.در مواردی از این نوع اهمیت وقت شناسی و خوش قولی در دارالترجمه ها بارز تر است. شما با نصب پنل پیامک رادین می توانید پس از اتمام ترجمه به سادگی و بدون صرف هزینه مشتری را از آماده بودن کار مطلع کنید.استفاده از پیامک برای آگاهی رسانی به مشتری موجب می شد تا هزینه ای بسیار کمتر نسبت به تماس تلفنی بپردازید و به سرعت مشتری را از آماده بودن ترجه آگاه کنید.
سامانه آموزش و بانک اطلاعات
در دارالترجمه ها بخش قابل توجهی از مراجعان متقاضیان مهاجرت هستند,متقاضیانی که قصد دارند از طریق تحصیل,کار,خانوادگی و...مهاجرت کنند.از این رو آگاهی از قوانین و مقررات مربوط به مدارک و ترجمه در پروسه مهاجرت برای متقاضیان بسیار جذاب خواهد بود. شما می توانید با نصب پنل پیامک یک سامانه پیامکی ایجاد کنید و اطلاعات جامعی در مورد قوانین و مقررات مربوط به مدارک مورد نیاز را در اختیار افراد قرار دهید. مطمئنا ایجاد چنین سامانه ای اعتبار و شهرت دارالترجمه شما را افزایش خواهد داد و مشتریان بیشتری را برای شما جذب خواهد کرد. همچنین می توانید اطلاعاتی همچون تعرفه ها,انواع ترجمه,معرفی و سابقه دفتر و...را در اختیار افراد قرار دهید.
بازاریابی پیامکی
شما می توانید با ارسال پیامک انبوه دارالترجمه خود را به دیگران معرفی کنید.یکی از مزایای بازاریابی پیامکی امکان ارسال پیامک به تفکیک مناطق و کد پستی است.بدین معنا که قادر خواهید بود تا دارالترجمه خود را به ساکنان نزدیک به دفتر معرفی کنید.ارسال پیامک انبوه به منظور بازاریابی بسیار ارزان و در عین حال بسیار تاثیرگذار است.
تشکر از مشتری
یکی از مسائلی که در ذهن مشتری خواهد ماند قدردانی و سپاس گزاری از مشتری به دلیل انتخاب دفتر شماست.ارسال پیامک تشکر از مشتری اگر چه هزینه چندانی ندارد اما به طور ناخودآگاه رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت. از آنچه بیان شد می توان نتیجه گرفت که پنل پیامک در دارالترجمه ها موجب کاهش هزینه تماس های تلفنی و افزایش رضایت مشتری می شود.پنل پیامک رادین تبلیغات و معرفی موثر دفتر دارالترجمه شما را ممکن می سازد و مشتریان بیشتری را برای شما جذب خواهد کرد.