کاربرد فلش مموری تبلیغاتی

تبليغات تا رسيدن به شکل امروزي، راه بسيار طولاني و پر تحولي را طي کرده است . متداول‌ترين جاذبه‌هايي که در پيام‌هاي تبليغاتي مورد استفاده قرار مي‌گيرند عبارت است از :
- جاذبه منطقي
- احساسي
-خنده و ترس
- جنسي
- و جاذبه‌هاي اخلاقي.
يکي از گزينه‌هاي بسيار اثر گذار، استفاده از يک کالاي تبليغاتي ماندگار، کارآمد و باکيفيت است که مي‌تواند جاذبه منطقي، احساسي و اخلاقي فرد را تحت تاثير قرار دهد.
ما ضمن بررسي و مطالعه ابزارهاي نوين تبليغاتي، همچنين ارتباط نزديک با توليدکنندگان محصولات الکترونيکي، توليد حافظه فلش به شکل محصول يا لوگوي اختصاصي را به منظور توسعه و معرفي برندتان به شما معرفي مي کنيم.
ذخيره‌ي داده به صورت رايگان بر روي فلش مموري‌ها يکي از تغييرات بزرگ اخير در بحث تجارت الکترونيک مي‌باشد. اطلاعات و داده‌هاي بسيار زيادي را مي‌توان به راحتي برروي فلش مموري‌ها ذخيره و بازيابي نمود و مي‌توان از اين امکان به عنوان يک انتخاب معقول و اثربخش در بازاريابي و تبليغات نام برد. کاتالوگ محصولات، تبليغات و پيام‌هاي الهام بخش را مي‌توان بر روي حافظه‌ي فلش مموري‌ها بارگذاري کرد. حتي مي‌توان يک صفحه ي وب را بر روي فلش مموري‌ها قرار داد تا با اتصال آن به درگاه USB ، به صورت خودکار صفحه ي مورد نظر شما باز شود. فلش مموري‌هاي سفارشي مي‌توانند شبيه يک محصول محبوب و يا لوگوي شرکت‌ها و توليدکنندگان طراحي شده و همراه با بسته بندي‌هاي تبليغاتي ارائه گردند.

شما با بکارگيري فلش مموري تبليغاتي، نه تنها مي‌توانيد از آن به عنوان يک هديه مفيد استفاده نماييد، بلکه اين محصول مي‌تواند برند و محصولات شرکت شما را به صورت بسيار زيبا و با قيمت پايين در ديدگاه همگان قرار دهد. با استفاده از فلش مموري با طرح جاکليدي مي‌توانيد به راحتي داده‌هاي صوتي ،تصويري و غيره را جابه‌جا نموده و اطلاعات دلخواه‌تان، هميشه همراه و در دسترس شما باشد. شما ميتوانيد ضمن چاپ محتويات تبليغاتي بر روي سطح فلش مموري‌هاي کارتي و قرار دادن فايل‌هاي دلخواه تبليغاتي درون آنها، يک هديه کم حجم و زيبا به مشتريان و مخاطبين خود هديه دهيد.