کاغذ دیواری آشپزخانه در طرح های کلاسیک و سنتی

شايد بدانيد آشپزخانه يکي از مکان هايي است که با هيچگونه محدوديتي براي استفاده از طرح هاي متنوع کاغذ ديواري در آن مواجه نيستيد. به عبارت ديگر در انتخاب مدل کاغذ ديواري آشپزخانه مي توانيد کاملا آزادانه و بدون نگراني از سبک و نوع دکوراسيون عمل کنيد. امروزه تقاضاي استفاده از کاغذ ديواري ها در طراحي داخلي دوباره جان تازه اي گرفته طوريکه با مدل هاي شيک خود همگي را به تحسين وا مي دارند.

بازگشت قدرتمند کاغذ ديواري ها به دکوراسيون داخلي در چند سال گذشته واقعا شگفت انگيز است زيرا در زمان هاي نه چندان دور به خاطر داريم که کاغذ ديواري را بعنوان يک راه ارزان قيمت و البته از مد افتاده براي تزيين دکوراسيون خانه حساب مي کرديم. تقريبا در دهه گذشته اکثر مردمي که از کاغذ ديواري در دکوراسيون منازل خود استفاده کرده بودند، آنها را از بين مي بردند و رنگ و نقاشي را جايگزين آن مي کردند اما امروزه وضع کاملا تغيير کرده و شاهد روي آوردن تعداد زيادي از مردم به کاغذ ديواري هاي شيک مدرن و کلاسيک در طراحي داخلي منازل هستيم.

امروزه طراحان زيادي با ميل زياد از کاغذ ديواريها در اتاق خواب و نشيمن يا حتي حمام و سرويس بهداشتي استفاده مي کنند اما آشپزخانه موضوعي کاملا متفاوت است. کاغذ ديواري در آشپزخانه مي تواند طرح هاي فوق العاده شيک و متنوعي داشته داشته باشد که کمتر در جاهاي ديگر منزل بکار مي رود. کار کردن با کاغذ ديواري ها در آشپزخانه کاملا آسان است زيرا اين مدل ها قابل شست و شو بوده و دربرابر لک و کثيفي نيز کاملا مقاوم هستند.
منبع: اتاق