کاغذ دیواری در سبک های کلاسیک، مدرن و امروزی

در اين مطلب به معرفي طرحهاي جديد کاغذ ديواري در اتاق خواب و ديگر مکان هاي خانه مي پردازيم که نمونه آنرا کمتر در جاي ديگري مشاهده کرديد. انتخاب از بين مدل هاي کاغذ ديواري ممکن است کمي طاقت فرسا و سخت باشد زيرا نمونه هاي بسيار بسيار متنوعي از کاغذ ديواريها در بازار موجود هستند که باعث ايجاد سردرگمي در اکثر افراد مي شوند. اما با داشتن پيش زمينه در مورد کاغذ ديواري ها مي توانيد تا حد زيادي از اين سردرگمي بکاهيد و انتخاب راحت و آسوده داشته باشيد.

ابتدا بايد به جنس کاغذ ديواري توجه کنيد. کاغد ديواريهاي استاندارد ارزان ترين عضو گروه کاغذ ديواريها هستند و به راحتي هم بروي ديوار نصب مي شوند. نمونه هاي وينيلي از پوشش هاي وينيل مايع بروي پشت و روي خود برخوردار هستند و به همين خاطر اينگونه کاغذ ديواريها قابل شست و شو هستند به اين معني که براحتي مي توانيد با اسفنج يا ابر به تميز کردن و پاک کردن لکه هاي روي کاغذ ديواري بپردازيد. بهتر است براي آشپزخانه و همچنين اتاق کودکان از اين نوع کاغذ ديواري استفاده کنيد. همچنين کاغذ ديواري وينيلي در برابر خط و خش و لک کاملا مقاوم هستند. کاغذ ديواريهاي وينيلي، راحت ترين شيوه نصب را در بين کاغذ ديواري ها دارند بطوريکه حتي خودتان هم مي توانيد آنرا بروي ديوار اتاق خود نصب کنيد بعلاوه به راحتي هم از روي ديوار جدا مي شوند اما همچنان مقاوم و باکيفيت هستند.

اما در بين کاغذ ديواريها، مدل هاي فويلي و مايلاري (پلي استر رزيني) براي اتاق کوچک بهترين گزينه هستند. اينگونه کاغذ ديواري ها براي اتاق هاي تنگ و کوچک که در آنها هيچگونه نور طبيعي وجود ندارد يا به مقدار کمي روشن هستند به اين دليل مناسب است که سطحي کاملا براق و در خشان دارند و با رنگ روشن خود به مقدار زيادي به بزرگ تر جلوه دادن اتاق هاي کوچک کمک مي کنند.
منبع: اتاق