۱۲ راه برای افزایش بازدید کنندگان ثابت سایت

چگونه مردم را براي خواندن نوشته‌هايتان ترغيب کنيد ؟
?- بپرسيد !
از کاربران خود در مورد مطالب مختلف سوال بپرسيد و از آنها نظراتشان را بخواهيد . مطمئن باشيد که اين روش تاثير گذار خواهد بود و ميتواند کاربران را براي بازگشت به وبسايت شما و پرسيدن نظر ديگر دوستانشان درباره آن موضوع ترغيب کند.
?- تبليغات
اگر از لحاظ بودجه توانايي تبليغات به صورت کمپين را داريد ، تبليغات را در اولويت قرار دهيد و در بازه‌هاي زماني مختلف تبليغات کنيد . مثلا در زمان شروع وبسايتتان يک دوره ? ماهه ، در ? ماه بعد يک دوره ? ماهه ديگر ، که اين بسته به استراتژي شماست و براي هر وبسايتي از لحاظ بودجه و نياز به کاربر متفاوت است.
?- پست مهمان
همه ي ما ميدانيم که پست مهمان ميتواند به پيشرفت يک سايت کمک بسزايي کند و بازديد فراواني براي يک سايت به ارمغان بياورد .
?- اشتراک گذاري
همه چيز ميتواند به اشتراک گذاشته شود ! مطالب ، نظرات ، ايده‌ها ، محصولات و . . . اکثر وبسايت‌هاي بزرگ براي پيشرفت خود ، از شبکه‌هاي اجتماعي استفاده کرده اند و براي آن استراتژي دارند . همچنين ، تاثير شبکه‌هاي اجتماعي بر سئو نيز امري غير قابل انکار است.
?- ساخت ويدئو
مطالبي که نياز به توضيحات زيادي دارند و ميتوانند کاربران را خسته کنند را در قالب يک ويدئو به همراه آموزش inter active و يا با استفاده از اسلايد‌ها براي سايت خود آماده کنيد.مطمئن باشيد که تاثير گذار است و کاربران را به وبسايت شما باز ميگرداند !
?- کتاب الکترونيکي
خيلي از سايت‌هاي بزرگ براي خود کتاب‌هاي الکترونيکي زيبايي درست ميکنند و به رايگان در اختيار کاربران قرار ميدهند . اين کتاب‌ها با سرعت نور در اينترنت منتشر ميشوند و نام آن وبسايت را به گوش افرادي که هنوز به آن سر نزده اند ، ميرساند.
?- سئو
سئو ، ميتواند بازديد فراواني براي شما به ارمغان بياورد . شايد فرايند مشکل و زمان بري باشد اما در جذب کاربران دائمي‌تاثير گذار است.