تابلو های هنری مدرن برای دکوراسیون منزل

گاهي اوقات يک اثر هنري خارق العاده بروي ديوار مي تواند به تنهايي براي دکوراسيون يک اتاق کافي باشد. تابلو هاي مدرن هنري براي ديوار يکي از مهم ترين اعضاي دکوراسيون داخلي است که با طرح خود مي تواند لذت بودن در منزل را دوچندان کند. انتخاب درست تابلوي مدرن ديواري مورد نظرتان به دليل تعداد زياد استايل ها و طرح ها ممکن است به کار بسيار سختي تبديل شود. وظيفه جست و جو براي بهترين دکور ديوار از ميان دنياي طرح هاي گوناگون در ابتدا خسته کننده بنظر مي رسد اما با محدود کردن جست و جوي خود بروي نقاشي هاي دستي اصل مي توانيد در وقت خود به ميزان بسيار زيادي صرفه جويي کنيد.

از انواع مدل تابلو نقاشي هاي اصل صد در صد کار دست هستند و به همين دليل قيمتشان مقداري از ديگر دکوري هاي ديواري گران تر است اما هر طرح و نقشي روح و شخصيت هنرمند سازنده خود را به نمايش مي گذارد و براي خود داستاني دارد. نقاشي هاي چشم گير در سبک هاي مدرن، سنتي و انتزاعي توليد مي شوند و هر کدام با حس بخصوص خود دکوراسيون منزل را دلپسند و زيبا جلوه مي دهند. اگر بدنبال دکور ديواري براي اتاق خواب هستيد بهتر است از طرح ها و مدل تابلو هاي مدرن آرامش بخش استفاده کنيد در صورتي که براي اتاق نشيمن يا راهرو ها مي توانيد نقاشي ها برجسته و جسورانه تر را بکار ببريد.
توجه داشته باشيد دکوري که انتخاب مي کنيد بايد از تمام جهات ارزيابي شود ويژگي هايي مانند تم نقاشي، رنگ، اندازه و مواد بکار رفته در نقاشي بايد با دکوراسيون کلي محيط همخواني داشته باشد مثلا اگر از تابلوهاي مدرن با زمينه تيره رنگ استفاده مي کنيد در کنار آن از ميز غذاخوري يا کاناپه هاي سفيد رنگ استفاده کنيد تا همديگر را کامل کنند. اندازه تابلو نقاشي هم از اهميت بالايي برخوردار است، خريدن تابلويي بسيار بزرگ يا بسيار کوچک ممکن است آن جلوه ايي که بايد به محيط بدهد را کاملا از بين ببرد. استفاده از اين تابلو هاي ديواري در کنار ديگر دکوري هاي رنگارنگ روي ديوار ممکن است باعث محو شدن و کم تر ديده شدن اثر بشود در نتيجه بهتر است فضاي اطراف تابلو را خالي و دست نخورده بگذاريد.
منبع: اتاق