ویژگی های کفش عروسی

تشریفات مجالس- کفش عروسی می تواند روزتان را دلچسب کند و یا کاملا بر هم بزند. نه تنها کفش مناسب باید با عروس، روز عروسی و لباس عروس هماهنگ باشد بلکه باید چنان باشد تا در تمام طول مراسم با آن راحت باشید. آموختن این که چگونه کفشی برگزینیم که با لباسمان هماهنگ باشد کار سختی نیست.

۱- در مورد جنس کفشتان تصمیم بگیرید.
ابریشم، کرپ یا ساتن انتخاب های معمول هستند زیرا این ها پارچه های معمول برای لباس عروس هستند.

۲- رنگ کفش با رنگ لباس عروس هماهنگ باشد.
نه تنها از لحاظ رنگ کفش و لباستان باید همخوانی داشته باشند بلکه از جهات تزیینات و مروارید دوزی و گلدوزی باید با لباستان نیز جور باشد.

۳- کفشی راحت انتخاب کنید.
مراسم عروسی ساعت ها طول می کشد و شما نمی توانید کفشتان را میان مراسم در آورید. حقیقت این است که راحتی عامل بسیار مهمی در زمان انتخاب کفش است و خیلی بیش از ظاهر اهمیت دارد و قطعا شما نمی خواهید تنها در عکس ها زیبا به نظر آیید در حالی که تمام روز را عذاب کشیده اید. پاشنه کفش در حالی می تواند در انتخاب تان لحاظ شود که عادت به پوشیدن کفش پاشنه بلند داشته اید. و اگر عادت ندارید ولی می خواهید کفش پاشنه بلند بپوشید ان ها را خیلی پیشتر خریداری کنید و بپوشید تا پایتان عادت کند.

۴- کفشی مناسب مراسم بخرید.
اگر مراسم را در باغ، سالن سرپوشیده و یا کنار ساحل می گیرید باید کفشتان نیز مناسب با این مراسم باشد. مثلا در هوای بارانی کفش جلو باز – هر چقدر هم زیبا باشد- مناسب شما نیست. و یا مثلا کفش پاشنه بلند در ساحل بسیار آزارنده خواهد بود.

۵- کفشی انتخاب کنید که شما و همسرتان را راضی کند.
اگر شما بلندقد تر از نامزدتان هستید و یا خیلی کوتاه تر پس باید در انتخاب پاشنه کفشتان ملاحظه کنید. کفش پاشنه بلند پاهای شما و همچنین اندام شما را کشیده تر و موزون تر نشان خواهد داد. بنابر این اگر فرم و ظاهر خاصی در نظرتان است اجازه دهید تا کفش هایتان به این نیت شما کمک کند.

بانک تشریفات مجالس